Aviseringar
Rensa alla

Vid vilken fettprocent börjar du känna dig tjock?


Ämnesstartare

Tilda1988:

trodde du menade i mjölk eller nåt *dum i huvuudet*

haha[cute]


   
SvaraCitera

Jag börjar känna mig nu... är egentligen tjock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loffapoffa:

Jag börjar känna mig nu... är egentligen tjock

Vet du vilken %?

loffapoffa:

är egentligen tjock

vad från början menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på. Över 20 procent så börjar jag få ett stycke kött att grabba tag på magen och visst kan jag känna mig lite småtjock då. Fast spegeln säger ju inte att jag är tjock så jag har inga problem med att ligga över 20 procent. Fast kommer jag upp mot 30 någon gång så blir nog lite jobbigare.

Sen är det ju väldigt individuellt vart fettet sätter sig och hur mkt man bör ha. Vet inte hur det är för tjejer men tror att de bör ligga runt 20-25 procent för att vara hälsosamma medan killar ska tänka på att inte gå under 8 eller nåt sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adekvat:

Beror på. Över 20 procent så börjar jag få ett stycke kött att grabba tag på magen och visst kan jag känna mig lite småtjock då. Fast spegeln säger ju inte att jag är tjock så jag har inga problem med att ligga över 20 procent.

Va, ser du inte tjock ut när du har över 20? Vart lägger sig det mesta av ditt fett? Benen eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Va, ser du inte tjock ut när du har över 20? Vart lägger sig det mesta av ditt fett? Benen eller?

Mitt fett sprider sig ganska jämt över kroppen, som tur är. Fast jag ser ju inte deffad ut då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig funderat på


   
SvaraCitera

orka bry sig? =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagärjagointedu:

orka bry sig? =/

Ja? Ser ut som du bryr dig på din avatar iaf...


   
SvaraCitera

Zwift:

Ja? Ser ut som du bryr dig på din avatar iaf...

bryr mig inte ett skit om vad jag har i fett % om jag ska vara ärlig 🙂
bryr mig inte spec mkt om vad jag stoppar i mig heller 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagärjagointedu:

bryr mig inte ett skit om vad jag har i fett % om jag ska vara ärlig 🙂

Varför har du då en sådan avatar?


   
SvaraCitera

Zwift:

Varför har du då en sådan avatar?

varför inte? måste man vara intresserad intresserad av att veta hur mkt % kroppsfett man har bara för att ha en bild på magen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går efter vikten (vilket man inte ska göra, jag vet)
tänker att så länge jag ligger under 50 kg är jag inte tjock
kan även tillägga att jag är liten i övrigt och inte har några muskler, så jag väger lite [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagärjagointedu:

varför inte? måste man vara intresserad intresserad av att veta hur mkt % kroppsfett man har bara för att ha en bild på magen?

Det faktum att du lägger ut en sån bild visar ju på att du bryr dig om ditt utseende iaf. Skulle du ha en avatar på din kropp även om du var fet tror du?


   
SvaraCitera

Zwift:

Det faktum att du lägger ut en sån bild visar ju på att du bryr dig om ditt utseende iaf. Skulle du ha en avatar på din kropp även om du var fet tror du?

ja klart jag bryr mig om min kropp men inte ett dugg om hur mkt kroppsfett % jag har.
Och om jag hade lagt ut en bild om jag hade varit tjock det vet jag inte men kanske vem vet.


   
SvaraCitera