Aviseringar
Rensa alla

Vidrig dokumentär om porrbranschen


Ämnesstartare

Max har tretusen likes på en fbsida. Ska länka denna dokumentär där. Hoppas att någon vettig ser den.
Fast han kommer väl att söka upp mig och mörda mig nu men vafan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag såg filmen, den var stötande.
Jag googlade på max hardcore efteråt och hittade via flashback en våldtäktsfilm. ja för det var vad det var, det var långt ifrån vanlig bdsm eller så, det var inget skådespel, det fanns bara rädsla och sorg. jag var inte beredd på hur påfrestande den var att se. jag såg inte mycket utan bläddrade snabbt, då jag aldrig sett något så stötande i porrväg, men efter den tjugo minuter långa sexscenen var tjejen helt död inuti.

det var tortyr. det fanns liksom ingenting kvar av henne, inuti, blicken var helt död, tom.
jag önskar jag inte sett den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:

hehehe ja Hade gärna sett Max med Buck Angel, hade varit det ultimata

Fan vad koll man får ha [cry]

framtidsro:

jag önskar jag inte sett den.

fyfan jag pallade knappt dokumentären [sad]

ska äta nu men matlusten försvann [sad]


   
SvaraCitera

är jag en knäpp människa om jag inte tyckte att den var så illa?

alltså, självklart hemskt att se hur manipulativa as de är och hur de behandlar tjejer som handelsvaror, (samt tjena kexet hur gammal är du vänta jag ska ba dra ner min gylf) men den var inte direkt stötande tycker jag. men sevärd. så ni som inte sett den borde göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Fan vad koll man får ha

Besitter jättekonstig koll på jättekonstiga saker.

Jag såg bara halva dokumentären igår, hade lite svårt att förstå vad de sa [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

men den var inte direkt stötande tycker jag. men sevärd.

Scenen med Max Hardcore fick mig att vilja spy rakt ut.

LillaBob:

Besitter jättekonstig koll på jättekonstiga saker.

Så brukar jag också säga, är villig att ta tillbaka det nu[chocked]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Scenen med Max Hardcore fick mig att vilja spy rakt ut.

ja okej den gjorde mig illa till mods. han betedde sig äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helvete
max hardcore och den där jävla managern borde tvångssteriliseras med en slö brödkniv. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

max hardcore och den där jävla managern borde tvångssteriliseras med en slö brödkniv.

ja tkr vi kan låta dem smaka på sin egen medicin ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ja tkr vi kan låta dem smaka på sin egen medicin ist

det också.


   
SvaraCitera

elverpigen:

är jag en knäpp människa om jag inte tyckte att den var så illa?

den var inte så farlig att se på

mest vidrigt beteende av managern och max som visas där (vill inte ha ngn medalj för det här så lugn)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte vad som är så upprörande egentligen, att det finns manipulerande och vidriga människor som utnyttjar personer som inte kan säga nej kan ju knappast vara att se som något nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

förstår inte vad som är så upprörande egentligen, att det finns manipulerande och vidriga människor som utnyttjar personer som inte kan säga nej kan ju knappast vara att se som något nytt.

nej det är inte nytt, men det är fortfarande vidrigt, speciellt när en får se det så svart på vitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

örstår inte vad som är så upprörande egentligen, att det finns manipulerande och vidriga människor som utnyttjar personer som inte kan säga nej kan ju knappast vara att se som något nytt.

Myten om "den lyckliga horan" är ju väldigt stark osv, tror detta kan slå hål på den för de flesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ten om "den lyckliga horan" är ju väldigt stark osv, tror detta kan slå hål på den för de flesta.

Har nog inte så hög tro på effekten av enskilda dokumentärer, särskilt inte när det kommer till frågor som debatterats i decennier utan större framgång.
Men någon skillnad gör de säkert.


   
SvaraCitera