Aviseringar
Rensa alla

Vikt


Ämnesstartare

Hej. Vet inte om jag är tjock eller inte. De flesta säger jag är lagom, men JAG vet inte. Tycker jag är ful också. Tips på hur jag kan stärka självfortroendet. konkreta och SERIÖSA tips tack.


   
Citera

själv väger jag lite över 100 kg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swagjoel:
själv väger jag lite över 100 kg

BU! Konkreta tips tack på det jag skrev


   
SvaraCitera

Man måste bara inse att såhär ser jag ut. Tror att alla människor tycker illa eller har tankar om sin kropp. Så bara kör på det och om ingen annan snackar illa om dig så varför ska du?
Du kommer vänja dig hur som med tiden! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mer tips tack


   
SvaraCitera

Besök läkare och fråga


   
SvaraCitera

Det beror på. Jag är 90 och det gör mig ganska tjock men om jag var en body builder är det okej för då är den massan/musklen som gör mig 90 kilo. Hur är det i din familj? I min familj sträcks man ut med åldern. Om det är så med dig också, så är det inte ditt fel. Gå till en docktor om du måste, för jag är inte en och ger bara den infon jag vet.


   
SvaraCitera

Det finns samband mellan vikt och längd, man kan inte ge konkreta tips nu. Eftersom att du har varken angett din vikt eller längd. Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
Det finns samband mellan vikt och längd, man kan inte ge konkreta tips nu. Eftersom att du har varken angett din vikt eller längd. Glatt skålande

71kg ungefär. Är det tjockt?!


   
SvaraCitera

adamtensta:

71kg ungefär. Är det tjockt?!

längd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:

längd?

1 och 70


   
SvaraCitera

adamtensta:

1 och 70

ingen fara


   
SvaraCitera

widediaper:

ingen fara

Är du säker?


   
SvaraCitera

youngvobb:

Är du säker?

nej 


   
SvaraCitera

@adamtensta om du är 1.70 så tänker jag att 70 elr 75 kg är en bra vikt. men lägg desto mer fokus på vad du har i kroppsfett


   
SvaraCitera