Aviseringar
Rensa alla

vikt?!


Ämnesstartare

jag vill gå ner i vikt. Har ni något tips på hur man skulle kunna gå ner i vikt snabbt?

Är 164 och väger 55-56kg


   
Citera

Gumman din vikt är perfekt! Snälla lova mig att inte gå ner i vikt!! 🙁


   
SvaraCitera

du behöver absolut inte gå ner i vikt


   
SvaraCitera

Du är inte alls överviktig så varför skulle du vilja gå ner?!


   
SvaraCitera
Hando

Du är inte överviktig, du är normalviktig.
Skit i vad den jävla vågen säger, den är bara ett redskap för att få reda på hur mycket du väger totalt med skelett, organ, muskler och fett tillsammans.
Den är väldigt dålig på att visa om man bör gå ner i vikt eller inte och din faktiska hälsa.


   
SvaraCitera
Captus

Sofia333:
jag vill gå ner i vikt. Har ni något tips på hur man skulle kunna gå ner i vikt snabbt?

Är 164 och väger 55-56kg

Ett naturligt sätt att gå ner i vikt är att dricka grön-té, få god mängd med sömn (det höjer metabolismen för många) och genom att se till att du inte stressar så mycket. 

Att svälta sig själv är nog inte ett rekommenderat val, då det fuckar upp metabolismen och försvårar saker och ting i framtiden med bl.a vikt. 

Fortsätt att äta bra och intensiv träna kondition runt 1 timme 1-3 gånger i veckan för bästa resultat. 

Skulle säga att din vikt just nu är rätt så normal, men tror knappast du kommer nöja dig med det svaret.


   
SvaraCitera

Hoppa aldrig över frukosten, forskning visar att folk som gör det har en högre sannolikhet att småäta oftare eller äta mer på de resterande måltiderna än vanligt.


   
SvaraCitera