Aviseringar
Rensa alla

Vikt och längd


Ämnesstartare

Ending Jon:

Du kanske mår bra nu, men i längden? Hur bra mår du då, tror du? Och så där säger väl i princip alla tjejer med något slags viktproblem [tired]

Jag tror nog att jag kommer må bra i längden också 🙂 jag äter ganska bra, förutom att jag inte alltid äter lunch + mellanmål. Och inga grönsaker. Men jag äter alltid frukost/kvällsmat osv.
Fast jag blev lite oroad när de tog upp ätstörningar med mig. Eftersom att jag verkligen mår jättebra.


   
SvaraCitera

Isabbelle__:

Jag tror nog att jag kommer må bra i längden också 🙂 jag äter ganska bra, förutom att jag inte alltid äter lunch + mellanmål. Och inga grönsaker. Men jag äter alltid frukost/kvällsmat osv.

Okej, min läkare säger att lunchen är dagens viktigaste mål, visserligen finns det andra som säger frukosten, eller nåt annat mål och min läkare är knappast någon auktoritet, i alla fall i jämförelse med andra läkare. Äter du ingen middag? [tard]

Isabbelle__:

Fast jag blev lite oroad när de tog upp ätstörningar med mig. Eftersom att jag verkligen mår jättebra.

Jaha, okej. Men det är viktigt att vara uppmärksam på vad folk runt omkring en säger, man vet inte alltid bäst själv, tråkigt men sant [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jaha, okej. Men det är viktigt att vara uppmärksam på vad folk runt omkring en säger, man vet inte alltid bäst själv, tråkigt men sant [cool]

Men om man tror sig veta bäst själv då? då finns det inte mkt man kan göra. [crazy]


   
SvaraCitera

Isabbelle__:

Men om man tror sig veta bäst själv då? då finns det inte mkt man kan göra. [crazy]

Nä, tyvärr. Världen är full av nonchalanta människor, tyvärr. Och jag har just slösat bort jävligt värdefull tid på en av dem. Blir så jävla trött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför jag är nonchalant är för att de som tror att jag har nån ätstörning inte gör så mycket åt saken. Har bara fått gått och pratat en gång, sen inget mer. Och jag då som inte tycker jag har något problem, varför ska jag ta tag i saken?


   
SvaraCitera

väger 5kilo för lite, försöker gå upp i vikt.


   
SvaraCitera

Jag förstår inte vitsen med sånna här trådar.
Det har funnits fler förut, men dom har blivit låsta.


   
SvaraCitera

187
75-85 (har inte vägt mig på länge he)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

180 cm
65 kg

Ingen ätstörning.


   
SvaraCitera

Det känns som att jag redan har svarat på en liknande tråd. Nåja...

172 cm 52 kg.


   
SvaraCitera

Sådana här trådar triggar anorektiker, som peppar upp sig av att läsa om andra underviktiga. Och säg inte "men läs inte då"... Säg det nu till 10 hjärntvättade skelett som medvetet söker sig till sådana här trådar och inte fattar någonting!


   
SvaraCitera

Att jämföra vikt hör inte hemma i ätstörningsforumet.
Det finns andra trådar där ni kan diskutera detta!

Tråd låst.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera