Aviseringar
Rensa alla

Viktig fråga?!?!?!


Ämnesstartare

Jag hade sex med en tjej och kondomen rullades upp till ollonet men den gick inte av, så det var typ toppen av huvudet som var skyddat. Kan man få könssjukdomar?


   
Citera

Det beror väl på när det hände, men jag skulle nog säga att du kan få en könssjukdom då. I och med att du då inte var skyddad, kan även tänka mig det då kunde ha funnits risk för graviditet för hennes del. Men som sagt detta är min tolkning av det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:
Det beror väl på när det hände, men jag skulle nog säga att du kan få en könssjukdom då. I och med att du då inte var skyddad, kan även tänka mig det då kunde ha funnits risk för graviditet för hennes del. Men som sagt detta är min tolkning av det. 

Nej asså kondomen lossnade inte , den var kvar men den rullades upp lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karate snubben:

Nej asså kondomen lossnade inte , den var kvar men den rullades upp lite

Så den satt fast på toppen 


   
SvaraCitera

Karate snubben:
Jag hade sex med en tjej och kondomen rullades upp till ollonet men den gick inte av, så det var typ toppen av huvudet som var skyddat. Kan man få könssjukdomar?

bror hur hittade du tjejen?


   
SvaraCitera

Karate snubben:

Så den satt fast på toppen 

Utifrån hur jag tolkar den beskrivningen så stannar mitt tidigare svar detsamma. Men hursomhelst så rekommenderar jag dig att om några veckor testa dig, inte farligare än så.


   
SvaraCitera

Satt den för kuk hålet så borde det inte vara nån fara det är ju där bakterier åker in. 


   
SvaraCitera

Det finns en liten chans


   
SvaraCitera

Audi :
Satt den för kuk hålet så borde det inte vara nån fara det är ju där bakterier åker in. 

Bruh 


   
SvaraCitera

Asstriid:

Bruh 

Din existens är bruhArg


   
SvaraCitera

skulle inte säga att det är troligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så om kisshålet är täckt kan man inte få könssjukdomar


   
SvaraCitera