Aviseringar
Rensa alla

viktig info


Ämnesstartare

Som rutinerad knullresenär tänkte jag droppa några av mina insider-tips till allmänheten, hantera informationen varsamt.

1. Kharkiv, Ukraina (Kharkov på ryska)
Som västerlänning så är du Hugh Hefner på barerna i Kharkiv. Nästan två miljoner invånare, stort universitet med mängder av unga damer som vill flytta till EU samt ett riktigt tungt uteliv.
Det rekomenderas dock att du har ett par ukrainska polare som kan visa dig omkring, samt för säkerhets skull. Det finns endast ett fåtal hotel med västerländsk standard, se till att du väljer ett av dessa om du bryr dig om renlighet.
Stå i en bar och prata högt och vältaligt på engelska så flockas de flotta små halvryssarna omkring dig, det är fantastiskt. Sista utposten för vita västerlänningar där vi fortfarande är kungar. (Vi som aldrig skulle röra thailändskor eller prostituerade med tång).

2. Blackpool, England
I Englands egna Tylösand flockas små nätta lantistjejer från hela landet som dyngraka gärna särar på benen för det mesta. Liggkvoten är ungefär 3/10, dvs 30% är knullbara efter ungefär 10 pints. På med vikingahjälmen från Toys’r’us och en uppknäppt skjorta sedan ut och storma och härja bland Engelsmännen.
Börja på någon av pubgatorna, där ni blir involverade i ett par fighter. Detta kommer leda till att ni får med er ett gäng brudar. Fortsätt sedan ner på stan mot någon av lounge-klubbarna där ni drar in lite drinkar till de små korta kjolarna. Efterfråga efterfest eller erbjud själva att dra tillbaks till hotelrummet med dem, simple.

3. Tromsö, Norge
Här uppe i ”Skandinaviens Paris” med hela 65,000 invånare, 10 timmar ifrån närmaste bebyggelse så är suktan efter civiliserad guldkuk väl utspridd. På de smått pittoreska pubarna och barerna (finns väl en 10-15 stycken) kommer ni kamma hem jackpot var ni än går. Prata nedvärderande om de stackars baggarna så kommer jänterna beundra er högstående Svenskar. Här uppe är dessutom liggkvoten mycket hög, nästan 90% av kvinnorna vill jag påstå har tillräckligt med skönhetspoäng för ett engångsligg.


   
Citera

[love]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera

haha.. men asso
äre på riktigt?


   
SvaraCitera

jag är från tromsö 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

äre på riktigt?

ja

frukt:

jag är från tromsö 🙁

är du en snygg kåt tjej


   
SvaraCitera

internet:

är du en snygg kåt tjej

aa [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

aa

då har vi legat me varan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera