Aviseringar
Rensa alla

viktig info


Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Inte alltid!!! Det är bara att lägga lite doft saker i hinken och spy där massa.

neeej, klarar inte ens av att titta på det.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

neeej, klarar inte ens av att titta på det.

Även när du är jättesjuk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Även när du är jättesjuk?

jag har inte spytt i en hink eller på golvet sen jag var liten. Och jag har varit rejält magsjuk flera gånger. Jag tar hellre med mig ett täcke till toaletten [y]


   
SvaraCitera

puss och kram ät massa glass och avslagen coca cola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Skulle aldrig vilja skölja ut en spyhink efter att jag har spytt eller haft en hink med spya kvar i mitt rum efter jag spytt.

Har en underbar pappa som springer för mig <3

stereo total:

puss och kram ät massa glass och avslagen coca cola.

ska sända efter glass, har cola bredvid sängen. aldrig har dryck smakat så underbart som nu, trots att den kommer upp efter några minuter. tack så mycket [love]

pendu:

f

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar lite hur jag vägrar ha kläder på mig och vägrar att stänga fönstret vilket resulterar i att jag får ashårda bröstvårtor så det typ svider xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

hatar lite hur jag vägrar ha kläder på mig och vägrar att stänga fönstret vilket resulterar i att jag får ashårda bröstvårtor

sitter du naken och vomerar och din pappa tar hand om kräckset, läckert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moffin:

sitter du naken och vomerar och din pappa tar hand om kräckset, läckert.

Mm mina intentioner med mitt liv är att vara läcker hela tiden, även under grav magsjuka


   
SvaraCitera

genus:

ska sända efter glass, har cola bredvid sängen. aldrig har dryck smakat så underbart som nu, trots att den kommer upp efter några minuter. tack så mycket

I know that feeling. Hoppas att du blir frisk snart sötan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drick

stereo total:

avslagen coca cola.

genus:

Har en underbar pappa som springer för mig <3

aw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HERREGUD
lyckan av att spy och sen må bättre för en liten stund [tard] längtar till glass och cola <33
för övrigt är det ju bättre med bubblor känns det som. varmare [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har blivit bättre nu! har dock haft fett tunga hallisar vilkket jag alltid får när jag är sjjuk, hatar den tunga känslan i kroppen när jag blivit "ren" från det

fan vad jag aldrig ska ta någon hallucinogen drog´, min hjärna är FUCKED UP gällande fantasi osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

osv

Haha "lilla skrutta"


   
SvaraCitera