Aviseringar
Rensa alla

viktig info


Ämnesstartare

En tjej är hellre singel i hopp om att suga lite alfakuk då och då än att tvinga nöja sig med en beta kille. Finns inga inticament för att bli tillsamans med en beta kille. Den enda möjligheten för beta killen att få sig lite är om tjejen inte lyckats snärja en alfa kille.för.då kan hon tillfälligt nöja sig med en beta kille.


   
Citera

en absolut sanning


   
SvaraCitera

visa ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag lärde mig det på flashback


   
SvaraCitera

shat app


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man skulle kunna jämföra killars jakt på en fitta - överhuvudtaget med tjejers jakt på en alfa kille. Dock med den stora skillnaden att en tjej mycket lättare kan få tag i en alfa kille än vad en beta kille kan få tag i en fitta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar verkligen (ok älskar) denna biten: Dock med den stora skillnaden att en tjej mycket lättare kan få tag i en alfa kille än vad en beta kille kan få tag i en fitta. 


   
SvaraCitera

internet:
gillar verkligen (ok älskar) denna biten: Dock med den stora skillnaden att en tjej mycket lättare kan få tag i en alfa kille än vad en beta kille kan få tag i en fitta. 

japp. för det är ju inte ca 50/50 könsfördelning utan finns ju bara 10 procent tjejer och resten e dudes drf är det lättare för tjejer gu lär inte flashback dig nåt eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: . för det är ju inte ca 50/50 könsfördelning utan finns ju bara 10 procent tjejer och resten e dudes drf är det lättare för tjejer gu lär inte flashback dig nåt eller

det roliga med den kommentaren e ju inte tillgängligheten utan uppdelningen: bra killar, killar o fittor


   
SvaraCitera

internet: jag lärde mig det på flashback

Alltså finns det nått som den sidan inte kan!?!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gr0dan: Alltså finns det nått som den sidan inte kan!?!?!?!

mm de va nåt häromdan...... minns inte vad


   
SvaraCitera

internet: Dock med den stora skillnaden att en tjej mycket lättare kan få tag i en alfa kille än vad en beta kille kan få tag i en fitta.

ingen jämställdhet där inte


   
SvaraCitera

internet:

det roliga med den kommentaren e ju inte tillgängligheten utan uppdelningen: bra killar, killar o fittor

aha hehe jo sant
missade det pga öh inte lika tränad som du


   
SvaraCitera

Okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: missade det pga öh inte lika tränad som du

 tränad i flashbackdiskursen Galen


   
SvaraCitera