Aviseringar
Rensa alla

Viktig undersökning ang penisar


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Men visst kan jag sakna min lilla skinnstump då och då..

Vrf?


   
SvaraCitera

Men usch, med. Tittade inte på bilderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vrf?

Varför det händer att jag saknar den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Varför det händer att jag saknar den?

Ja. Om du trivs och det är bättre nu än innan menar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja. Om du trivs och det är bättre nu än innan menar jag.

Är lite osäker på vad jag egentligen tycker, men då jag inte kan göra det hela ogjort så finner jag mig i den sits jag är i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Är lite osäker på vad jag egentligen tycker, men då jag inte kan göra det hela ogjort så finner jag mig i den sits jag är i.

Rent estetiskt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Oh yeah!

Förklarar saken, funtade på att cutta lite av min,
men jag fick salva ist.

Jonnybravo91:

Bara till att ha en bra hygien annars. [wink]

Nej, den skyddar mot uttorkning, dvs att man förlorar känsel.

Så kan man ju säga att man kan hålla på längre om man inte känner mycket, men fuck that, jag vill känna ALLT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja.

Det fanns en hel del man kunde göra med sin lilla skinnstump, som jag inte kan numera lika lätt. Pissa rakt som en sak.

Och för tala rent sexuellt så är jag numera mycket mindre känslig och då jag knappt kände något innan jag omskar mig, så är jag lite orolig hur det kommer kännas nu efter.


   
SvaraCitera

isola:

Kan inte välja/Nyfiken (Du röstade på detta alternativ)

tycker typ båda är lika fula[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Rent estetiskt då?

Estetiskt? Tja... Den är bra jävla mycket snyggare nu efter om det är vad du frågar efter. [smile]

Greger_EFG:

Förklarar saken, funtade på att cutta lite av min,
men jag fick salva ist.

Fick också salva, utan resultat. Sen gjorde de ett par snitt, utan resultat. Sen cutta de. Du kan nog anta smärtnivån i hela processen. [smile]

Greger_EFG:

jag vill känna ALLT.

Och det är en av "the main reasons" att jag skulle vilja åka tillbaka i tiden och stoppa mig själv från att göra det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och det är en av "the main reasons" att jag skulle vilja åka tillbaka i tiden och stoppa mig själv från att göra det. [smile]

Äh, bättre att kunna ha det alls right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Äh, bättre att kunna ha det alls right?

Come again?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Come again?

Ja lycka till att knulla MED en förhud om den gjorde SÅ ont att du var tvungen att ta bort den 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Ja lycka till att knulla MED en förhud om den gjorde SÅ ont att du var tvungen att ta bort den 🙂

Hehe, tror det har uppstått ett missförstånd.. Av att ha den, gjorde mig inte särskilt mycket ont. Kunde bara inte dra bak förhuden vid erektion, hade för tjock hud enligt läkaren.

Vad som var smärtsamt var hela processen jag gick genom för att bli omskuren. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Kunde bara inte dra bak förhuden vid erektion, hade för tjock hud enligt läkaren.

Fast d e väl inge bra?

Kan iof tänka mig att de vore lungt sålänge du kunde ha sex, att runka är ändå inte fördelaktigt.


   
SvaraCitera