Aviseringar
Rensa alla

viktigt med fina naglar pojkisar?


Ämnesstartare

I somras påpekade en kille att jag hade nagellack och fina naglar. Efter det har jag vid flera tillfällen märkt att killar kollat in mina händer och främst naglarna.

Killar: är det här en viktig sak för er? att en tjej ska sköta sina naglar och möjligtvis ha nagellack?

Tjejer: Sköter ni om era naglar? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Nä, det är definitivt inte viktigt.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Nej det är inte viktigt alls

eller alltså, det är ju helheten


   
SvaraCitera

Jag klipper dem om håller dem rena, i övrigt bryr jag mig inte. Möjligtvis svart/lila nagellack någon gång ifall jag känner för.


   
SvaraCitera

Också fått sådana komplimanger, men det är sånt de säger liksom.
De flesta killar som vill ligga försöker ju smickra in sig.


   
SvaraCitera

ne mina naglar ser förjävliga ut, åså biter ja på nagelbanden.
men folk gillar mig endå[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöker hålla snyggt så gott det går. Men fett ovärt att ha nagellack när man hålls med färg ca 3 dagar i veckan[crazy]


   
SvaraCitera

Human:

Killar: är det här en viktig sak för er? att en tjej ska sköta sina naglar och möjligtvis ha nagellack?

Tycker ganska ofta att det faktiskt är fult med nagellack. Speciellt om man har långa naglar, tycker oftast det ser bäst ut om naglarna bara är välansade och inte målade alls ;p


   
SvaraCitera

Kan aldrig känna att jag tillhör "killar"-kategorin, i det avseende ni menar [crazy]
Men naglarna är ju en del av handen, så de bör ju se föredömligt fräscha ut, men inget krav på längd eller färg osv

kan tilläggas att jag aldrig tänkt på det innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har nagellack typ allways och tar hand om dom,
det är inte överdrivet snyggt me sönderbitna naglar och halvförsvunnen lack..


   
SvaraCitera

Human:

I somras påpekade en kille att jag hade nagellack

Surprise, surprise!

Human:

Tjejer: Sköter ni om era naglar?

Jo.


   
SvaraCitera

Jag sköter väl naglarna antar jag, filar och målar dem, ibland blir det en och annan fransk manikyr.


   
SvaraCitera

Human:

I somras påpekade en kille att jag hade nagellack och fina naglar.

Eftersom det var antagligen det enda fina på dig. nej skämt åtsido.

Nja, bryr mig inte , men det är ju inte så fresh om en tjej är skitig under naglarna.


   
SvaraCitera

Jag tycker att händer överlag är viktigt, även hos killar. Inte direkt svårt för någon att se till att man har rena, jämna naglar.

Jag är lite mer pedantisk, polerar dom, har alltid stärkande genomskinligt lack, filar och klipper och petar och håller på. Ser till att dom är snygga och välvårdade helt enkelt (:


   
SvaraCitera