Aviseringar
Rensa alla

Viktigt meddelande!


Ämnesstartare

På hemsidan http://wwww.ungdomar.se finns det ett monster. Ett ont monster som är ute efter användarna där. Men ni kan inte se det, för det gömmer sig. Jag kan se det. Jag vet hur det ser ut. Vi måste stoppa det. För om vi inte gör det, så kommer det att ta oss alla, en efter en, efter en.....


   
Citera
Ämnesstartare

Menar du ganon? Eller är det något inbilskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TA MIG!! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Menar du ganon? Eller är det något inbilskt?

Monstret är en av användarna på sidan. Det ser ut och beter sig precis som en vanlig användare, bara det att bakom fasaden så döljer sig ett fruktansvärt monster och man märker inte att man har blivit tagen förrän det är för sent.

Zeppelin:

TA MIG!! [bigsmile]

Tro mig, det här monstret vill du inte råka ut för. Jag skulle inte ens önska min värsta ovän ett sådant fruktansvärt öde.

.:

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser I dag 21:09

Varför? Detta är faktiskt seriöst. Jag försöker varna folk här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar monster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musse Pigg:

Monstret är en av användarna på sidan. Det ser ut och beter sig precis som en vanlig användare, bara det att bakom fasaden så döljer sig ett fruktansvärt monster och man märker inte att man har blivit tagen förrän det är för sent.

Fick inget riktigt svar där [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

gillar monster

Inte detta monstret, tro mig. Det är det värsta monstret som någonsin existerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fick inget riktigt svar där [sad]

Det är svårt att förklara för någon som inte kan se det med egna ögon. Det viktiga är dock att du sluter upp bakom mig i min kamp för att stoppa och förgöra monstret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det myrorna eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dysentery green:

är det myrorna eller.

Fanns ingen användare som hette så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gör vi för att stoppa monstret då? =(((

*skraj*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musse Pigg:

Det är svårt att förklara för någon som inte kan se det med egna ögon. Det viktiga är dock att du sluter upp bakom mig i min kamp för att stoppa och förgöra monstret.

Ser du monstret där bakom sin skärm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehas:

hur gör vi för att stoppa monstret då? =(((

Av säkerhetsskäl kan jag inte gå in på det innan jag vet hur många som är med mig. Dock kan jag säga som så, att det enda sättet att stoppa det är att döda det.


   
SvaraCitera