Aviseringar
Rensa alla

Viktnedgång, 10 kilo fram till maj.


Ämnesstartare

Det är mitt mål och jag försöker hålla mig motiverad, men man kan ju behöva mer motivation ändå. Någon som har tips?

Jag skriver iallafall blogg om hur det går, ifall någon mot all förmodan skulle vilja läsa 🙂 Indiesponge.blogg.se


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ahaa..


   
SvaraCitera
smisk

Jaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

palla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, härligt att vara tillbaka här hos alla positiva människor på Ungdomar, fantastiska är ni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Indiesponge:

Åh, härligt att vara tillbaka här hos alla positiva människor på Ungdomar, fantastiska är ni.

jag är posetiv.. men ja pallar inte banta..lr läsa om andra som bantar[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visa pic på dig. Du ser inte fet ut.
Och motivationen är väl, kolla dig i spegeln å säg att du är fet, sen ut o spring!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volume:

Och motivationen är väl, kolla dig i spegeln å säg att du är fet, sen ut o spring!

Påminner mig om Cox:

[bigsmile]


   
SvaraCitera

suck, man måste inte vara fet för att vilja gå ner i vikt. Dock en fråga.. är det den så kallade "vågvikten" du vill gå ner i, dvs 10 kg lättare på vågen eller 10 kg kroppsfett lättare?

Motivation däremot är lite svårare, att be någon annan om motivation är ungefär som att be någon om att få skriva dennes julklappslista.. [bigcheers]
Vad har du för intressen? Håller du på med någon sport? Försök hitta någon vars figur/något annat inspirerar just dig att nå dina mål.

Hursomhelst så önskar jag dig lycka till!

/J


   
SvaraCitera

Indiesponge:

Det är mitt mål

10 kg på, vad blir det, 7 månader, det är väl klart att du klarar av. ett och ett half kilo i månaden liksom. <_>


   
SvaraCitera

Undvik salt,socker

ät fullkorn

ät mer kolhydrater(fullkorn)+mer protein

jogga före frukost (1-1,5h)

ta bort smör

ät kyckling, tonfisk, lax, kalkon+grönsaker

träna 3-4 ggr styrketräning

ät var 2a-3e timme

kolla upp hur mycket kcal din kropp behöver (besök dietist)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera