Aviseringar
Rensa alla

Viktproblem, någon som orkar hjälpa? :


Ämnesstartare

Leijonsparf:

om det är något som du prioriterar högt så är det väl i sak inte orimligt att försöka ändra på det. men problemet är att ätstörningar är rätt dumt och djupt socislt betingade, så det är inte nödvändigtvis en bra grej ändå. det är väl upp till ditt omdöme om du tror att du kan hantera det. att styra upp sin kost i sig är ju inte en dålig sak.

Mjo... :s 


   
SvaraCitera

Jag har inget konstruktivt att säga annat än "skärp dig, skaffa lite karaktär och bli realistisk"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Börja tänk "många killar gillar köttiga tjejer" istället och ändra ditt tankesätt lite angående din kropp.

HAHAH... bästa svaret jag läst xD asgarv...


   
SvaraCitera

din vikt säger ingenting om det inte framgår hur lång du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
Jag har inget konstruktivt att säga annat än "skärp dig, skaffa lite karaktär och bli realistisk"

Såå... jag ska skaffa ett skärp, hitta på en karaktär och gå ut och skrika "I'M REAL, I'M ALIVE" é__e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:
din vikt säger ingenting om det inte framgår hur lång du är

Är 1.58 xD


   
SvaraCitera

U0YZMASH:

Såå... jag ska skaffa ett skärp, hitta på en karaktär och gå ut och skrika "I'M REAL, I'M ALIVE" é__e

king


   
SvaraCitera

U0YZMASH:

kanske det >_<'

Oavsett vilken metod man använder för att bli mindre så är självdisciplinen det som gör att metoden fungerar eller inte. Även om det sällan sägs.


   
SvaraCitera

U0YZMASH: Såå... jag ska skaffa ett skärp, hitta på en karaktär och gå ut och skrika "I'M REAL, I'M ALIVE" é__e

Ah, eller mer att vara mer säker på sig själv, det åstadkommer man lätt genom att hitta fel med andra osv. se till att jämförelsematerialet är skräp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

king

Aww yeah. nailed it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Oavsett vilken metod man använder för att bli mindre så är självdisciplinen det som gör att metoden fungerar eller inte. Även om det sällan sägs.

o.o hm, aldrig hört någon säga det förut, och det är så sant... o__O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Ah, eller mer att vara mer säker på sig själv, det åstadkommer man lätt genom att hitta fel med andra osv. se till att jämförelsematerialet är skräp

Hahah, då kommer jag bli som en av de där tykna ungarna som tror att de är så mycket bättre än alla andra. vill inte ta den risken xD 


   
SvaraCitera

U0YZMASH: Hahah, då kommer jag bli som en av de där tykna ungarna som tror att de är så mycket bättre än alla andra. vill inte ta den risken xD

Det kan ju vara kasst, men man får hålla kvar ödmjukheten utåt mot andra


   
SvaraCitera

U0YZMASH: Är 1.58 xD

kawaii ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Det kan ju vara kasst, men man får hålla kvar ödmjukheten utåt mot andra

jo.. sant o.o


   
SvaraCitera