Aviseringar
Rensa alla

Viktrelaterade ord i blogg


Ämnesstartare

Jag finner det otroligt enerverande att ett blogginlägg inte syns på senaste blogg-sidan om det innehåller vissa ord. Jag förstår syftet (att minska att pro-ana-inlägg syns, dålig publicitet för UM osv osv) men man kan faktiskt skriva ett blogginlägg som innehåller ordet "överviktig" utan att det är pro-ana.

Så det så.

Någon som håller med mig? Stötte på problemet idag.

(okej, det är lite attentionhorigt att tvunget vilja att blogginlägget ska synas, men ändå [sad])


   
Citera

Men det gör ju inget, du får ju lika mycket publicitet när du skriver en tråd om det i stället. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Men det gör ju inget, du får ju lika mycket publicitet när du skriver en tråd om det i stället. ^^

Meh, inte så jag menar [sad]

Tycker bara att det är en konstig censur.


   
SvaraCitera

Jag håller med dig fullständigt. Dessutom innebär det bara att äs-folket skriver "ö.v.e.r.v.i.k.t.i.g" istället.


   
SvaraCitera

Jag håller också med!
Plus att det skulle vara mycket lättare för moderatorerna att hitta alla äsbloggar om alla (alltså även de som inte sätter ut punkter) blogginlägg visades på "senast-skrivna-sidan".


   
SvaraCitera

Okej, jag är en ny användare - yes. Men det här låter ju stört och liknar närmast censuren hos Habbo, typ (nä, jag hänger inte där, men jag har!).

Så. Big yes.


   
SvaraCitera

thetruth:

censuren hos Habbo, typ (nä, jag hänger inte där, men jag har!).

mm bobba också


   
SvaraCitera

ohYEA_:

mm bobba också

Precis!


   
SvaraCitera

Mina inlägg brukar inte komma upp där heller. Tar de bort svordomar också?


   
SvaraCitera

Det är ju sånt folk vill läsa om [sad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera