Aviseringar
Rensa alla

Vila i fred lajnowh


Ämnesstartare

Det kom som en chock för mig, när jag fick höra det. Mitt hjärta fylldes med sorg. Mina ögon med tårar. Och jag undrar ännu en gång varför fina människor och UM:are ska tas ifrån oss.

Även om hon inte var så aktiv i slutet, och även om många här antagligen inte minns henne, så visa iallafall oss som var med här på UM när hon var aktiv, visa oss och framför allt henne respekt.

Jag vet inte mycket om detaljerna, men jag vet att hon dog till följd av sjukdomar och jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte var smärtsamt, jag hoppas hon har det bra var hon än är nu.

Jag vet inte om det är till någon tröst för någon, men vi kan iallafall stötta varandra och hedra minnet av henne.

Vila i fred lajnowh.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Så hemskt [sad]
Minns att hon hade en svart katt som avatar och alltid skrev om Döög eller citerade honom.

Rip


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, hörde också nyss. dumt är det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På riktigt? Nej fan vad hemskt. [sad] Tyckte om henne.

R.I.P.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😐
Hade ingen aning om detta.

R.I.P.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

Jag är urkass på att komma ihåg nick, men känner igen det.[shake]
R.I.P.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä va hemskt [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Visste inte riktigt var detta passade. Klotter kändes inte riktigt rätt. Det får ligga här så länge.

Väldigt tråkigt att höra detta. Pratade en del med henne back in the day, även om jag inte vill påstå att vi var speciellt tighta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

† vila i frid LIN∆ †


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad sjukt det känns att uttrycka sorg med smileys. [sad]


   
SvaraCitera