Aviseringar
Rensa alla

Vila i fred lajnowh


Ämnesstartare

va? hon var väl bara 16-17 år? sjukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så hemskt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner igen nicken men kände tyvärr aldrig henne.
Jag sympatiserar med er som sörjer [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RIP[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad dog hon av btw? [sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Vad dog hon av btw?

Hon var sjuk. Enligt hennes Facebook så hade hon körtelfeber, vätska i lungorna och grejer. Jag vet inte exakt vad det var, men någon typ av sjukdom var det som hon dog av i alla fall.

Maxwinner:

va? hon var väl bara 16-17 år? sjukt.

18 var hon när hon dog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Vad sjukt det känns att uttrycka sorg med smileys.

Vet, det är omöjligt.


   
SvaraCitera

Fick höra det av en UMare på msn.
- Kommer du ihåg lajnowh från UM?
Ja, var svaret, och "säg inte att hon har dött" var första tanken (som naturligt följd av att jag precis hade läst tråden om hängningen, tänkte på dhagor). Får till svar "Vet du något om hon har dött?"

Blä. Vila i Frid, även om vi inte pratade. Hatar sånt.


   
SvaraCitera

isola:

Vad dog hon av btw?

hjärnhinneinflammation tror jag, fast är inte riktigt 100% säker.

tycker det är underligt att detta inte spridit sig tidigare, det var ett tag sedan. :- (

vi saknar dig lina
mvh internet


   
SvaraCitera

Det här är mycket dåligt. Kan ej alls påstå att jag kände henne, men tyckte väl om henne på avstånd, så att säga.

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

körtelfeber, vätska i lungorna och grejer. Jag vet inte exakt vad det var, men någon typ av sjukdom var det som hon dog av i alla fall.

Hemskt. [sad]
Nuförtiden så tänker man ju att sådant borde kunna avhjälpas ganska lätt.

internet:

hjärnhinneinflammation tror jag, fast är inte riktigt 100% säker.

Trodde att det kunde botas.

[sad] RIP.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nuförtiden så tänker man ju att sådant borde kunna avhjälpas ganska lätt.

Inlägg från ett annat forum, vet ej vart användaren där fick det ifrån.

"I början av juli fick lina körtelfeber, hon har tidigare genom åren haft en tarm sjukdom som hon har ätit medicin för, denna medicinen försvagade hennes immunförsvar så kroppen klarade inte av att kämpa mot körtelfebern. Hennes lever blev dålig och pga den blev hon väldigt svag och fick läggas in på Varbergs sjukhus. Den 11 augusti fylldes hennes lungor med vätska och hon klarade inte av att andas själv så hon åkte med ambulans till Sahlgrenska, de satte henne på många olika mediciner, respirator och hjärtmaskin för att hjälpa henne att hålla sig vid liv, Den 13 augusti slutade hennes lever att fungera helt, då har man väldigt kort tid på sig att hitta en som matchar och chanserna är väldigt små, men de lyckades hitta en och hon opererades samma natt, kroppen reagerade bra i början till den nya levern och det såg ut att bli bättre, men framemot lördagen den 21e sprack hennes mjälte vilket ledde till multi organsvikt. Hon dog på operationsbordet tidigt på morgonen den 22augusti.
Hon hade fått den bästa möjliga vård som går att få, det fanns inget mer att göra för henne och hon dog smärtfritt och snabbt men hon kämpade in i det sista. "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh jag minns henne men ändå inte. Kan inte placera namnet.


   
SvaraCitera

isola:

Trodde att det kunde botas.

fick detta återberättat av en umare som kände henne på riktigt, jag minns inte dödsorsaken riktigt pga fick en chock då jag ändå pratat relativt mycket med henne.

ja, det går att bota, men inte alltid. vet en annan person som har dött av det, helt utan förvarning. :- (


   
SvaraCitera