Aviseringar
Rensa alla

Vila i frid...


Man blev jävligt nedstämd idag, jävligt tråkigt, en av hjältarna från -06 ju, bara 30 år, fru och barn, nej inte är det kul, vila i frid Stefan, nu blev ditt efternamn en smula ironiskt.


   
SvaraCitera

Amboshed:

Har aldrig hört talas om honom.

jävla slyngel


   
SvaraCitera

Bölade ganska rejält när jag hörde detta och sedan gick in på Youtube och såg några Tribute-filmer. Bilden på Stefan Liv som gör tummen upp utanför BB är hjärtkrossande.

Detta är en syn man väldigt sällan skådar. Ena dagen är alla vid liv, andra dagen står det ett kors bakom allas namn. Ett helt jävla lag.. FYFAN!!

RIP Lokomotiv Yaroslavl...[sad]
http://www.eliteprospects.com/team.php?team=191


   
SvaraCitera

Marmoth:

Detta är en syn man väldigt sällan skådar. Ena dagen är alla vid liv, andra dagen står det ett kors bakom allas namn. Ett helt jävla lag.. FYFAN!!

Dog hela laget? :S


   
SvaraCitera

isola:

Dog hela laget? :S

Alla utom en som ligger på sjukhuset med brännskador över 80% av kroppen.[sad] Många väldigt bra spelare. Bland annat en som gjorde mål mot Sverige när vi åkte ut mot Slovakien i senaste OS.

http://www.eliteprospects.com/team.php?team=191

Du kan se alla som dog här.


   
SvaraCitera

Riktigt riktigt synd detta. Sånt här händer inte med jämna mellanrum direkt. Ett helt lag har i stort sett dött. Fyfan alltså. Tror dock att tjeckerna grinar mer illa än andra just nu. Ett landslag som är på nedgång och nu helt oförhappandes förlorar flera bra spelare i en dödskrasch.

Amboshed:

eftersom det dör någon varje minut, om inte mer.

Men sportstjärnor har nog gjort ett större intryck inför väldigt många människor än dom flesta som dött. Så det går ju inte att resonera så.


   
SvaraCitera

Ingen aning om vem det är men ska lyssna på Böghockey resten av dagen i hans ära tror jag.


   
SvaraCitera

[sad][sad][sad][sad][cry][cry][cry][cry][cry][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

[sad][sad][sad][sad][cry][cry][cry][cry][cry][sad][sad][sad][sad]

[sad][love]


   
SvaraCitera

stefan död numera.


   
SvaraCitera

För alla intresserade så är detta den enda överlevande spelaren (Alexander Galimov) som i filmen förs in på ett sjukhus med 80-90% brännskador.

Ansiktet ser värst ut, men vi får hoppas att han klarar sig och sedan fortsätter sin hockeykarriär.


   
SvaraCitera

Blev faktiskt ledsen när jag hörde om detta. Är ett HV fan och har alltid gillat Liv, han tog sig tid till fansen, läste om en pojke som hade skickat ett brev och han hade fått Livs autograf som svar, så gulligt och det betyder så mycket.

Har varit med när dom tagit guld och när Liv har kört sina uppträdanden, han hade verkligen humor.
Att han nu helt plötsligt är borta känns rätt overkligt på något sätt. Mina tankar går till hans fru som han nyligen gifte sig med och till hans två små barn...

Tänker också på dom andra som omkom och även han som överlevde, vilka men han måste ha fått....


   
SvaraCitera

Marmoth:

Video 1

En oerhört berörande videosnutt. Im in tears. Jag hoppas innerligt att Alexander Galimov överlever.


   
SvaraCitera

Aldrig hört talas om honom.

korv osv:

stefan död numera.

[love]


   
SvaraCitera

De som aldrig har hört talas om Stefan Liv måste verkligen sitta isolerade på sina rum med sina datorer och aldrig besöka någon nyhetssida.

Lovande...[bigsmile]


   
SvaraCitera