Aviseringar
Rensa alla

Vildaste partyställerna utomlands


Ämnesstartare

hejhej.
vi är ett gäng grabbar som tänkte dra utomlands å festa i juli. vill därför ha tips på dom bästa partyställerna och bästa stränderna 🙂

och om de är fler som vill iväg är de bara att säga till 🙂[wink]


   
Citera

Kiel [wink]


   
SvaraCitera

Ibiza.


   
SvaraCitera

Alanya, Ayia Napa, Magaluf, Ibiza, Sunny Beach, Rhodos.

Bara varit i Alanya, men turkar = uhhhh, så. VAAAARMT SOM FAAAN!

Ibiza är som jag förstått det sjuka stora partyn med droger, mycket britter = minus.

Sunny Beach = Ö&B av partyställen, billigt och risigt - man får vad man betalar för. Mycket prostituerade, gangsters, lurendrej-zigenare osv.

Ayia Napa är mycket skandinaver och lite britter, tror detta är populärast just nu bland unga svenskar tillsammans med kanske Alanya/Rhodos.

Rhodos vet jag inget särskilt om, dock mycket skandinaver och få jobbiga britter! Partyutbudet är relativt litet.

Magaluf vet jag ingenting om, tror det är mer britter där.

Som du förstår vill man undvika britter/tyskar och annat pack, bäst att åka dit andra skandinaver åker. [wink] Jag skulle personligen prova Rhodos eller Aiya Napa.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
höna

åk till pisa


   
SvaraCitera

Goa.


   
SvaraCitera
höna

i sverige har vi massor av trevliga partystäder t.ex. piljalampinoppikoski uppe i norr =))


   
SvaraCitera

nådendal


   
SvaraCitera

rhodos är nog bäst för erat ändamål, hyffsat billigt, alltid mycket folk, lätt att hitta där, bra drag på både stranden och bargatan, ung ålder på folket, osv osv.


   
SvaraCitera