Aviseringar
Rensa alla

Viljan att klä sig i "kvinnokläder"


Är nog vanligare än man tror att män har sådana önskningar. I klädvärlden har ju vi kvinnor faktiskt större spelrum.


   
SvaraCitera

kebu12:

hellre

[surprised]


   
SvaraCitera

andra kända trans:

Billie the vision & the dancers sångare:

Image


   
SvaraCitera

Den här mannen är het i kvinnokläder.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

Den här mannen är het i kvinnokläder.

kniven [love]


   
SvaraCitera

Homoerotik:

Jag är rädd att sabba all respekt jag fått under min livstid, det känns verkligen som att det är för tabubelagt.

hon är vissligen gay för män men kanske bra att läsa.
http://blog.qruiser.com/maria.hansson.nielsen/


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

ceka92:

[confused]


   
SvaraCitera

Jahveismyhomeboy:

Nej, varför skulle det kännas konstigt för mig?

Hon har alltid varit en kvinna på insidan men har valt att inte berätta detta för någon p.g.a rädslan att bli bortstött av oss. Jag är absolut inte trångsynt. Det känns väldigt naturligt och min pappa är gladare än hon någonsin har varit, bara det är värt att vara tacksam för.

Du ger mig hopp om mänskligheten. Du är en fin människa.


   
SvaraCitera

Asså dessa könsroller. Trångsyntheten tar aldrig slut. Jag tycker du är grymt cool som vågar ta på dig kvinnokläder fast det "feminina" värderas lägre än "manlighet" och det därför är svårt för killar att träda in på "tjej-arenan".

www.moralfjant.blogg.se om någon vill läsa mer om könsroller och andra provocerande, normbrytande grejer. Vet inte om man får länka så här (när det är relevant) eller om det klassas som spam? Isåfall ber jag moderator om ursäkt och ska inte upprepa det [wink]


   
SvaraCitera

micitic:

www.moralfjant.blogg.se om någon vill läsa mer om könsroller och andra provocerande, normbrytande grejer. Vet inte om man får länka så här (när det är relevant) eller om det klassas som spam? Isåfall ber jag moderator om ursäkt och ska inte upprepa det

du får länka, om det inte handlar om att starta en tråd för att länka reklam för dina produkter, din blogg, kontaktannons gällande kärlek eller marknadsundersökning om ditt okända märke osv.
det verkar som ett bra bidrag till honom om han fortfarande känner så, i min åsikt.


   
SvaraCitera

Btw, om det är du som skriver bloggen, http://moralfjant.blogg.se/2012/september/poly-fett-najs.html så kommer du och Nachac att passa jättebra ihop! säg hej till honom och säg till att det var jag som tipsade. [wink]


   
SvaraCitera

Att din familj har svårt att acceptera den du är måste vara jättejobbigt. Jag tror ändå att det bästa är att vara HELT rak och ärlig mot dem. Åk hem/ring och tala om hur det ligger till: att du är bi och gillar att klä dig i "tjejkläder" ibland men att du för den skull inte känner dig mindre manlig än nån annan. Då är alla korten på borden och de vet var de har dig - och oavsett hur de reagerar på saken så kommer du iaf veta var du har dem.

EDIT: oops, ett år för sent ser jag.


   
SvaraCitera

ceka92:

Btw, om det är du som skriver bloggen, http://moralfjant.blogg.se/2012/september/poly-fett-najs.html så kommer du och Nachac att passa jättebra ihop! säg hej till honom och säg till att det var jag som tipsade.

Yes är jag! Fast är tyvärr själv för hjärntvättad för att leva annat än monogamt (än så länge iaf). Men uppmuntrar gärna andras öppensinne [bigsmile]


   
SvaraCitera