Aviseringar
Rensa alla

vilka är alla dom som gillar ungdomar.se på fb?


Ämnesstartare

är dom ens medlemmar här? Skeptisk


   
Citera
Ämnesstartare

Taggen <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjuka jävlar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

... har en bekant från gymnasiet som gillar sidan. Varit skiträdd flera gånger över att han ska vara reggad här Shockerad


   
SvaraCitera

Jag har gillat sidanRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle aldrig göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka tycka att allt är pinsamt
du hänger på sidan 24/7 men vågar inte stå för det. det, om något, är pinsamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:
orka tycka att allt är pinsamt
du hänger på sidan 24/7 men vågar inte stå för det. det, om något, är pinsamt

Man kanske inte är bekväm med att dela med sig av det man skriver här till människor man känner irl, att inte förstå det är pinsamt :pPpP men du har en poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space kitty:

Man kanske inte är bekväm med att dela med sig av det man skriver här till människor man känner irl, att inte förstå det är pinsamt :pPpP men du har en poäng.

jag förstår det men vrf ska man sitta och klanka ned på andra, modiga eller dem med självdistans, bara för att man själv är fegare än en råtta? 

sitter och gör en hel djävla tråd om att han är feg och försöker skratta åt andraSkeptisk hellre att man gillar ungdomar.se än att skämma ut sig på forumet

& ja, skulle hellre låta bli att registrera mig & gilla sidan än att registrera mig och slösa bort mitt liv på att trolla på ett sådant här forum.

tycker det är en ganska torr tråd & småelakt att försöka göra hela grejen - som faktiskt är fin; det är fint att våga gilla en hemsida som en grupp människor lagt ned tid på att göra - pinsam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:

jag förstår det men vrf ska man sitta och klanka ned på andra, modiga eller dem med självdistans, bara för att man själv är fegare än en råtta? 

sitter och gör en hel djävla tråd om att han är feg och försöker skratta åt andraSkeptisk hellre att man gillar ungdomar.se än att skämma ut sig på forumet

& ja, skulle hellre låta bli att registrera mig & gilla sidan än att registrera mig och slösa bort mitt liv på att trolla på ett sådant här forum.

tycker det är en ganska torr tråd & småelakt att försöka göra hela grejen - som faktiskt är fin; det är fint att våga gilla en hemsida som en grupp människor lagt ned tid på att göra - pinsam.

Du är ju rubbad :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:
orka tycka att allt är pinsamt
du hänger på sidan 24/7 men vågar inte stå för det. det, om något, är pinsamt

har inte sagt att nåt är pinsamt? 

ysomiwhy:

jag förstår det men vrf ska man sitta och klanka ned på andra, modiga eller dem med självdistans, bara för att man själv är fegare än en råtta? 

sitter och gör en hel djävla tråd om att han är feg och försöker skratta åt andraSkeptisk hellre att man gillar ungdomar.se än att skämma ut sig på forumet

& ja, skulle hellre låta bli att registrera mig & gilla sidan än att registrera mig och slösa bort mitt liv på att trolla på ett sådant här forum.

tycker det är en ganska torr tråd & småelakt att försöka göra hela grejen - som faktiskt är fin; det är fint att våga gilla en hemsida som en grupp människor lagt ned tid på att göra - pinsam.

du överanalyserar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

har inte sagt att nåt är pinsamt? 

du överanalyserar...

hahaha okejdå
#härmåstevisägaattvitkrngtföratttyckadet 

space kitty:

Du är ju rubbad :p

åh, buhuhuhu ska gråta nu, ett troll på um tkr ngt om "mig"
haha omg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/ är mer "rubbad" än ett adhd barn
not


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy:

hahaha okejdå
#härmåstevisägaattvitkrngtföratttyckadet 
åh, buhuhuhu ska gråta nu, ett troll på um tkr ngt om "mig"
haha omg

Det var inte meningen att få dig att gråta eller dylikt :p


   
SvaraCitera