Aviseringar
Rensa alla

vilka är bäst ?? #2


Nachac:

Kvinnan, däremot, är empatisk, känslosam och estetiskt lagd, ibland till gränsen till excentrisk (eller hysterisk.) Till skillnad från mannen har hon inte så stor förståelse för prylar, men klart överlägsen vad gäller förståelsen av människor. Detta gör henne suverän vad gäller ledarskap och social interaktion i allmänhet, vilket är vad vår civilisation vilar på.  Mannen är vilse utan kvinnan, men omvänt gäller inte.

Sådär lagom subjektivt. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Sådär lagom subjektivt. Rullar ögonen

Sådär lagom allvarligt.


   
SvaraCitera
mynona

tlaltecuhtli: föredrar mörka röster.

och kvinnor med mörka röster? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: och kvinnor med mörka röster?

funkar väl, men det är knappast representativt för könet. kan säga att män med ljusa röster egentligen också åker bort. och barn.


   
SvaraCitera

Nachac:

Sådär lagom allvarligt.

Fast vi kommunicerar inte med gester och subtilt kroppsspråk nu. Du kanske borde göra en gif där du visar vilka kroppsspråk du har när du skrev det där. Svårt med sarkasm på internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Fast vi kommunicerar inte med gester och subtilt kroppsspråk nu. Du kanske borde göra en gif där du visar vilka kroppsspråk du har när du skrev det där. Svårt med sarkasm på internet.

Tyckte detta skulle räcka:

Nachac: Först tänkte jag vara lite tråkig och rösta blankt för att båda könen är lika bra och genus och yadayada.

Nachac: Men sedan tänkte jag att jag istället utgår från sinnebilden av respektive kön och/eller genus, det vill säga stereotyperna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hopplös fråga med hopplösa svar 


   
SvaraCitera
mynona

tlaltecuhtli: funkar väl, men det är knappast representativt för könet. kan säga att män med ljusa röster egentligen också åker bort. och barn.

då är du konsekvent. mörka, "djupa" röster har en viss effekt. barn kan vara påfrestande. jag kan ibland tycka att kvinnor med ljusa röster låter tillgjorde, som om de gjorde rösten ljusare än vad den egentligen är, och det skär mig i öronen nästan lika mycket som människor som talar då de gäspar. män med ljusa röster har jag ingenting emot dock. 
OnT, så har jag röstat, men jag säger inte på vad. Frågeställaren kan kanske framgångsrikt eller felaktigt gissa själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen: kvinnor (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte rösta tjejer, men sen blev jag överbevisad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen: kvinnor (Du röstade på detta alternativ)

pga manshatare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen: (Du röstade blankt)

skulle aldrig kunna välja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Män Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen: män (Du röstade på detta alternativ)

För att det är tufft med skägg och muskler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

För att det är tufft med skägg och muskler.

är det inte ganska mycket coolare att kunna blöda en massa utan att bli sjuk?


   
SvaraCitera