Aviseringar
Rensa alla

Vilka är de bästa skådespelarna och skådespeleskorna?


Ämnesstartare

Vilken är den, i din mening, bästa manliga resp. kvinnliga skådis?


   
Citera

varför ska de delas upp i kön egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar att sortera in folk i fack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miley cyrus sååååklart !!!!! elr inte xd ..

Jag tycker om Michael persbrandt ^^
Och Sandra bullock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är enligt mig helt omöjligt att bara nämna en...tänker inte ens försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får med fördel välja fler om det passar dig bättre

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

🙂


   
SvaraCitera

går inte att säga. finns för många grymma. men den bästa manliga skådisen sedan 2000-talet kom är i mina ögon christian bale, inte många som tar sina roller så seriöst och lever in i dem så bra. han är dock underskattad och borde fått sin första oscar för 11 år sedan och inte nu med the fighter. han är helt mästerlig i american psycho och the machinist. han har fler grymma filmer men i de två är han helt klart bäst, och i the fighter såklart

andra skådiar jag tycker är grymma och underskattade är nicolas cage och robert downey jr. sen finns ju legender som robert de niro, al pacino och jack nicholson


   
SvaraCitera

skål på jonas karlsson
har ni sett när han var strindberg
ansiktet sa allt. det är så riktiga skådisar gör. mycket duktig är han


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jack nicholson

han är duktig i de roller han gör, men är han särskilt mångsidig? Jag kan omöjligt se honom som en genomvarm familjefar utan en twist.
Ungefär som angelina jolie. Hon är också mycket duktig skådis i rollerna hon får, men jag skulle inte kunna se henne spela en blyg tyglad flicka från 20-talet.

sen kan det handla om brist på sådana roller, då de är satta i sitt fack.
jag skulle vilja ge dem båda roller som står i kontrast till vad de tidigare fått göra, och se vad som händer.


   
SvaraCitera

Någon sociopat


   
SvaraCitera

Artie:

han är duktig i de roller han gör, men är han särskilt mångsidig? Jag kan omöjligt se honom som en genomvarm familjefar utan en twist.
Ungefär som angelina jolie. Hon är också mycket duktig skådis i rollerna hon får, men jag skulle inte kunna se henne spela en blyg tyglad flicka från 20-talet.

jack nicholson kan väl spela det mesta? pscyhokiller, grinig gubbe, gangster, polis, grinig gubbe som blir snäll, militär osv. tycker han är bra. håller dock inte med om angelina, tycker hon är rätt kass. har några bra roller när hon var yngre men nu för tiden är hon hemsk. hon är alldeles för typisk och kan bara spela samma roll om och om igen


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jack nicholson kan väl spela det mesta? pscyhokiller, grinig gubbe, gangster, polis, grinig gubbe som blir snäll, militär osv.

aa och angelina har ju spelat psykfall, modell, actionkvinna och hacker!

det är ju inte det som avgör, utan vilken typ av rollfigur det rör sig om. Nicholson har väl knappast ett bredare register än hon.

patrick bateman:

hon är alldeles för typisk och kan bara spela samma roll om och om igen

har hon fått chansen att spela andra roller och misslyckats i sitt framförande? inte vad jag sett.


   
SvaraCitera

Artie:

aa och angelina har ju spelat psykfall, modell, actionkvinna och hacker!

det är ju inte det som avgör, utan vilken typ av rollfigur det rör sig om. Nicholson har väl knappast ett bredare register än hon.

ja men hon är kass. tror du? tror jag inte

Artie:

har hon fått chansen att spela andra roller och misslyckats i sitt framförande? inte vad jag sett.

jag tycker inte hon är så imponerande iaf. the tourist, salt, lara croft, wanted. samma skit om och om igen


   
SvaraCitera

Angelina Jolie gillar jag. Har fått göra flera olika roller och gjort dem underbart bra. Allt från att spela Lara Croft till spela en väldigt annorlunda roll i Changeling.

På manliga sidan gillar jag Brad Pitt. Även Will Smith.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jag tycker inte hon är så imponerande iaf. the tourist, salt, lara croft, wanted. samma skit om och om igen

menar du att hon i dessa filmer hade utrymme att göra en bättre skådespelarinsats, eller kritiserar du egentligen hennes urval av roller på senare tid snarare än hennes förmåga som skådespelare?


   
SvaraCitera