Aviseringar
Rensa alla

Vilka är dina intressen?


Ämnesstartare

Hej! Jag har tänkt att prova på något nytt på sportlovet så kommentera gärna dina intressen/hobbys, varför du tycker om de och vilka tips du har för en nybörjare 🙂


   
Citera

Fiske, badminton, datorspel, bilar, typ det.

*EDIT* Vet i fan, är bara intresserad av datorspel och bilar. Badminton är en bra sport för nybörjare och fiske är bara lugnade och roligt.


   
SvaraCitera

Brädspelsföreningar, bordtennis om man inte orkar springa som man måste göra vid badminton och volleyboll, cykla på landet och gå upp i fågeltorn, gå nära lador,  leka papparazzi och göra andra glada, scrapbooking har jag börjat med i akvarellmåleri, pärla, måla på trä om man har en verkstad hemma och om man har en pall över eller nått. Det skulle jag göra.. tack för påminnelsen. Min kompis hade gjort träsaker och inrett sitt hem som Bilbo Baggins hem. Hur snyggt som helst. Måla stenar om man ska ha de inomhus.
Hitta brevvänner. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Brädspelsföreningar, bordtennis om man inte orkar springa som man måste göra vid badminton och volleyboll, cykla på landet och gå upp i fågeltorn, gå nära lador,  leka papparazzi och göra andra glada, scrapbooking har jag börjat med i akvarellmåleri, pärla, måla på trä om man har en verkstad hemma och om man har en pall över eller nått. Det skulle jag göra.. tack för påminnelsen. Min kompis hade gjort träsaker och inrett sitt hem som Bilbo Baggins hem. Hur snyggt som helst. Måla stenar om man ska ha de inomhus.
Hitta brevvänner.
🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Brädspelsföreningar, bordtennis om man inte orkar springa som man måste göra vid badminton och volleyboll, cykla på landet och gå upp i fågeltorn, gå nära lador,  leka papparazzi och göra andra glada, scrapbooking har jag börjat med i akvarellmåleri, pärla, måla på trä om man har en verkstad hemma och om man har en pall över eller nått. Det skulle jag göra.. tack för påminnelsen. Min kompis hade gjort träsaker och inrett sitt hem som Bilbo Baggins hem. Hur snyggt som helst. Måla stenar om man ska ha de inomhus.
Hitta brevvänner. 

🙂


   
SvaraCitera

Fotboll Party


   
SvaraCitera
spket

Flugfiske - underbart att komma ut till havet en vindstilla morgon/kväll och slänga fram och tillbaka med linan i luften 🙂 Går att göra så enkelt som möjligt eller så nördigt som möjligt.

Gitarr  - Lever för att spela gitarr, klassisk musik framför allt.

Trejda aktier valuta - Lär dig teknisk analys och trejda på för att tjäna pengar... tar tid att lära sig. PM om du eller nån annan vill lära sig mer 🙂 Kan det väldigt bra.

Spela något kul annorlunda datorspel - Maplestory 2, hearthstone, dota 2, lol, cs, fortnite, pubg, diablo 3, wow, sc2, bf3, bf4, bf5 osv osv osv


   
SvaraCitera

Musik framförallt - Spelar både piano och gitarr men föredrar piano, gillar särskilt att spela klassisk musik.

Spel - spelar allt mellan himmel och jord, gärna spel som kanske inte är så mainstream, t.ex Metal Gear Solid 3, Devil May Cry 3, Resident Evil 4 osv. Har lagt ögonen på God Hand som verkar väldigt udda och intressant, ska försöka hitta mig ett ex nånstans på nätet.

Datorer - Gillar att kolla på Linus Tech Tips eller vilken jäkla teknik-kanal som helst. Tycker det är intressant hur datorer fungerar och har lärt mig att bygga min egna dator.


   
SvaraCitera
Zsasz

Rita/måla, fotografering, programmering, spel (både bräd och datorspel), utforska nya ställen, diskutera intressanta saker med folk, etc.


   
SvaraCitera

Zsasz:
Rita/måla, fotografering, programmering, spel (både bräd och datorspel), utforska nya ställen, diskutera intressanta saker med folk, etc.

Mycket glad det kan du ha på din profil istället för tomt. Cool


   
SvaraCitera

Lazarus:
Musik framförallt - Spelar både piano och gitarr men föredrar piano, gillar särskilt att spela klassisk musik.

Spel - spelar allt mellan himmel och jord, gärna spel som kanske inte är så mainstream, t.ex Metal Gear Solid 3, Devil May Cry 3, Resident Evil 4 osv. Har lagt ögonen på God Hand som verkar väldigt udda och intressant, ska försöka hitta mig ett ex nånstans på nätet.

Datorer - Gillar att kolla på Linus Tech Tips eller vilken jäkla teknik-kanal som helst. Tycker det är intressant hur datorer fungerar och har lärt mig att bygga min egna dator.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Zsasz

SkeletonGirl:

Mycket glad det kan du ha på din profil istället för tomt. Cool

Oskyldig


   
SvaraCitera

Zsasz:

Oskyldig

Do it!


   
SvaraCitera

Musik, psykologi... aa jag kan inte så mycket mer.


   
SvaraCitera