Aviseringar
Rensa alla

Vilka är era partytrick?


Ämnesstartare

Ja! Visa bilder/videoklipp på era partytrick.

Här är mitt: 


   
Citera
Ämnesstartare

(tror för övrigt Adam lär gilla min kortlek som jag fick från jobbet: "stockholms stad")


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Duktig du ääääär snoris! Och söt Party Kan inget sånt där tror jag Ledsen Kan sjunga ett medley med alla mellovinnare från dess början fram till 2005, det som sjöng på Mellos 50årsjubileum. Men det vet jag inte om jag vågar lägga upp, haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Duktig du ääääär snoris! Och söt Party Kan inget sånt där tror jag Ledsen Kan sjunga ett medley med alla mellovinnare från dess början fram till 2005, det som sjöng på Mellos 50årsjubileum. Men det vet jag inte om jag vågar lägga upp, haha!

Jooo! Våga!!!!! Mycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

snor:

Jooo! Våga!!!!! Mycket glad

mjaaa, vet inte ens hur en lägger upp photo booth-filmer här Ledsen Kanske gör det nån dag när jag känner mig på topp Cool  


   
SvaraCitera
Paseo

va söt Hjärta

typ varje gång jag är ute får jag frågan av någon om jag tagit exstasy, så mitt partytrick är kanske att verka galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt partytrick är att över huvud taget dyka upp, vilket inte händer så ofta. Party


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Buddah:
Mitt partytrick är att över huvud taget dyka upp, vilket inte händer så ofta. Party

Hahaha Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

mjaaa, vet inte ens hur en lägger upp photo booth-filmer här Ledsen Kanske gör det nån dag när jag känner mig på topp Cool  

du kanske kan spela in på vocaroo bara? Blink


   
SvaraCitera

Mitt partytrick är kanske lite udda, men alla vill höra mig joddla. Lärde mig joddla när jag var runt 10 av en bok om joddling och med hjälp av några kurser på internet. Höll på med röst övningar och trudelutter i ett år och sen satt det! Därför ville jag spela in när jag joddla för att visa er, men vet inte hur man spelar in via mobilen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:
Mitt partytrick är kanske lite udda, men alla vill höra mig joddla. Lärde mig joddla när jag var runt 10 av en bok om joddling och med hjälp av några kurser på internet. Höll på med röst övningar och trudelutter i ett år och sen satt det! Därför ville jag spela in när jag joddla för att visa er, men vet inte hur man spelar in via mobilen 🙁

Vill höra!


   
SvaraCitera

Mycket glad

patrick bateman:

Vill höra!

Lär mig hur man spelar in sound via mobilen så ska du få höra ren joddling 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan bara göra massa dumma miner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:
Mycket glad
Lär mig hur man spelar in sound via mobilen så ska du få höra ren joddling 

Haha. Är la bara att ladda ner en sån inspelnings app, jag gjorde det och kunde sen spela in 🙂 


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Haha. Är la bara att ladda ner en sån inspelnings app, jag gjorde det och kunde sen spela in 🙂 

Vilken app hade du? 🙂


   
SvaraCitera