Aviseringar
Rensa alla

vilka är gladast


Ämnesstartare

mynona:

självklart, men det handlar ju om kontexten för frågan. bisexuella borde väl vara de gladaste eller hur är det för dem. 

ack, bisexuella. 

folk hade varit gladare om alla var bisexuella


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:

folk hade varit gladare om alla var bisexuella

ja det tror jag faktiskt. jag uppfattar det som den ideala sexualiteten. kanske blir det så om 100 år om nuvarande utveckling fortgår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ja det tror jag faktiskt. jag uppfattar det som den ideala sexualiteten. kanske blir det så om 100 år om nuvarande utveckling fortgår

svårt att tro det faktiskt. men i vissa av mina kompisars kretsar är det tydligen normen för killar att hångla med andra killar bara för skojs skull Rullar ögonen


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:

svårt att tro det faktiskt. men i vissa av mina kompisars kretsar är det tydligen normen för killar att hångla med andra killar bara för skojs skull Rullar ögonen

Vem vet? Men tror det skulle skapa ett bättre samhälle. ja jag vet, det skapar en mer tillåtande atmosfär. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bögar är roliga, lebbar griniga och hatiska. Tror att bögar är glada som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I Sverige tänker jag mig homosexuella män. Även om det förekommer en hel del hat slipper de fortfarande huvudtyngden av patriarkatet samtidigt som de slipper få sin sexualitet betraktad som en krydda i någon annans sexliv. Eftersom båda är snubbar är det också större chans för ett friare sexualliv. Lesbiska får sin sexualitet underkänd och behöver liksom andra kvinnor hantera närgångna och hänsynslösa män i sin vardag, men denna gång utan att attraheras av en enda en av dem.


   
SvaraCitera
mynona

Mycket vältaligt. Jag håller med. 


   
SvaraCitera

Bööööörg: bögar

tror man oftare blir ifrågasatt som homosexuell tjej, typ "det är en fas" osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstigt resultat
hur kmr det sig att sådana här (alltså, dina) undersökningar ens får röster? kan inte alla bara rösta blankt ngn gång /röstade ej blankt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gladegentligen:
konstigt resultat
hur kmr det sig att sådana här (alltså, dina) undersökningar ens får röster? kan inte alla bara rösta blankt ngn gång /röstade ej blankt

Kanske för folk har en åsikt? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Kanske för folk har en åsikt? Rullar ögonen

ja en åsikt om ngt de inte vet ngt om
en empirisk teori/hypotes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: bögar


   
SvaraCitera