Aviseringar
Rensa alla

Vilka av dessa "kvinnliga översättningar" stämmer?


Ämnesstartare

1) Han säger: ”Ska vi inte bara chilla och kolla på 24 ikväll?
Hon hör: ”Du, det här med att vi har sex varje kväll... Det gäller inte längre nu när du har bytt ut de ambitiösa spetsunderkläderna mot den bekväma bomullstrosan. Och struntat fullkomligt i din begynnande buske.”
Egentligen menar han: ”Jag älskar ’24’.”

2) Han säger: ”Åh, Gud, vilken härlig rumpa du har.”
Hon hör: ”Åh, Gud, vilken stor rumpa du har.”
Han menar egentligen: ”Din rumpa är så fin att den måste förevigas. För man ta en bild?”

3) Han säger: ”Ikväll är det grabbkväll älskling, det blir nog inte så kul för dig.”
Hon hör: ”Jag sticker till stripklubben och ligger med alla strippor hela kvällen, älskling!”
Han menar egentligen: Ikväll är det fotbollsmatch. För mig är den mycket viktig – du vet inte ens om dess existens. Jag ser den hellre med mina öldrickande jämlikar än med dig.


   
Citera
Ämnesstartare

Du är fan störd.


   
SvaraCitera

Alla för alla tjejer!!!!!!!!!!!!!!!!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har märkt en intressant trend. Det är alltid folk som hatar trådarna som postar i dem mest.

Vad säger det? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle säga att ettan och trean stämmer väldigt bra! Åtminstone på vad man menar.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Skulle säga att ettan och trean stämmer väldigt bra! Åtminstone på vad man menar.

instämmer!

2an var dock lite konstig[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland tycker jag att jag är jobbig och spammar trådar som inte har ngt egentligt syfte. Jag har nog hittat min jämlike. Gift dig med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag börjar misstänka att du faktiskt aldrig träffat en kvinna. Stämmer det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Ibland tycker jag att jag är jobbig och spammar trådar som inte har ngt egentligt syfte. Jag har nog hittat min jämlike. Gift dig med mig.

Och alla snusk- samt uppmärksamhetstrådar eller skit om vad folk ska göra eller äta har syften? LOL. Inte ett jävla skit har syfte på UM.

mediakatt:

Jag börjar misstänka att du faktiskt aldrig träffat en kvinna. Stämmer det?

Fel! Var ihop med en tjej i två månader innan jag insåg att det var skit. Tjejer alltså. Deras kroppar däremot är guld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men seriöst, har du först nu kommit på att tjejer är helt störda och ologiska?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

jävla skit

förstår att du har det svårt, vill du ha en axel att gråta ut mot finns jag här [wink]


   
SvaraCitera

Rafflesia:

fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Fel! Var ihop med en tjej i två månader innan jag insåg att det var skit. Tjejer alltså. Deras kroppar däremot är guld.

Vilken tur att du inte generaliserar utan har en god grund för dina absurda påståenden.

kebu12:

Men seriöst, har du först nu kommit på att tjejer är helt störda och ologiska?

Naw. Du tycker att du är logisk. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Naw. Du tycker att du är logisk. [bigsmile]

Man vill ju inte vara skrytsam eller så, så jag får väl bara svara dej med ett enkelt ja, absolut[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

förstår att du har det svårt, vill du ha en axel att gråta ut mot finns jag här

Kaxa inte, då får du smisk.


   
SvaraCitera