Aviseringar
Rensa alla

Vilka av moderatorerna tycker du är bra? Vilka är dåliga?


Ämnesstartare

Kul att se vilka av moderatorer, admins, U:s, osv. som är omtyckta av oss användare på forumet, och förhoppnnigsvis ger det även en liten fingervisning till de moderatorerna som sköter sig dåligt hur de borde bete sig istället. Jag personligen tycker i alla fall att moderatorernas uppgift borde vara att göra forumet mer trivsamt för användarna. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

de som är inaktiva och/eller har lite humor är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En moderator som jag tycker är väldigt bra är timeisrunningout. Hon ger inte varningar för löjliga småsaker, utan när man får en varning av henne är det ofta för att man faktiskt på något sätt förstört på forumet för övriga användare. Hon deltar även i diskussioner och har ofta vettiga åsikter, och man ser henne mer som en av forummedlemmarna än som en moderator. Upplever att hon är en av de mest allmänt omtyckta bland moderatorerna. [smile]


   
SvaraCitera

Exner är bra. Pga chill.


   
SvaraCitera

Läste först "Vilka moderater tycker du är bra?". Läste sen Rödingajäveln. Tänkte att det här är inte rätt. Läste igen och blev lugn 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Rödingajäveln:

En moderator som jag tycker är väldigt bra är timeisrunningout.

Vad rar du är, det här gjorde min dag. [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

För övrigt tycker jag mycket om mediakatt, Åtta och Hampie, de är otroligt hjälpsamma och skriver långa, intelligenta och informativa inlägg vilket betyder guldstjärna i min bok. Jag tycker alla som engagerar sig när någon på forumet verkar må dåligt är bra. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker ingenting om någon moderator för tillfället
som moderatorer dvs. har självklart preferenser när det gäller personerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh orkar inte analysera alla men på rak arm säger jag väl time och mediakatt som väldigt bra. finns andra bra med. kan inte komma på någon jag tycker direkt illa om av de som är aktiva nuförtiden, men har varit ett bra gäng jag ogillat förut.


   
SvaraCitera

gillar åtta pga: ha skriver konstiga/elaka saker till randoms fast han är A [bigsmile]

Dold text: orkar ej utvärdera folk då jag faktiskt ej vet så mycket om hur de modererar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon vill ligga ser jag. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Läste först "Vilka moderater tycker du är bra?". Läste sen Rödingajäveln. Tänkte att det här är inte rätt. Läste igen och blev lugn 🙂

Ahahahahaaha. [bigsmile][love]

Walking:

Någon vill ligga ser jag. [love]

Haha, för att jag gav time en komplimang? [crazy] Jajo jag skulle väl inte säga nej om time ville ligga med mig iofs, men finns ju andra mods jag också gillar och inte hade velat ligga med. Åtta tycker jag också att han generellt sköter sig bra och gör nytta för forumet, men han är inte riktigt min typ i sängen.


   
SvaraCitera
time
 time

Rödingajäveln:

Åtta tycker jag också att han generellt sköter sig bra och gör nytta för forumet, men han är inte riktigt min typ i sängen.

Problemet med Åtta är att det är omöjligt att 69:a någon som är tre meter lång.

Walking:

Någon vill ligga ser jag. [love]

Amen, var inte en svartsjuk riddare, alla kan få en bit av tidkakan. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Problemet med Åtta är att det är omöjligt att 69:a någon som är tre meter lång.

Ey! [bigcheers] (skrattade irl)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde det var en tråd om moderaterna, partiet. 🙁 Ville länka:

(Rödinga måste se)

Har ingen åsikt om moderatorerna, de gör säkert ett bra jobb.. Eller.


   
SvaraCitera
time
 time

Rödingajäveln:

(skrattade irl)

Skrattar alltid åt mina egna skämt... Är lite självgod kanske. Samt fick en sån egoboost av vad du skrev åt mig att jag printscreenade och döpte bilden till I LOVE RÖDING. Är en sådan berömsvamp att det inte är klokt, skäms lite. [blush]


   
SvaraCitera