Aviseringar
Rensa alla

Vilka av moderatorerna tycker du är bra? Vilka är dåliga?


Ämnesstartare

frukt:

(Rödinga måste se)

[chocked][chocked][chocked]

Blir man inte kommunist av att se den där äckliga råttan stå och blanda sina Moderat-drinkar är man fan psykiskt sjuk.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

timeisrunningout:

Skrattar alltid åt mina egna skämt... Är lite självgod kanske. Samt fick en sån egoboost av vad du skrev åt mig att jag printscreenade och döpte bilden till I LOVE RÖDING. Är en sådan berömsvamp att det inte är klokt, skäms lite. [blush]

xD

Haha, fint. Känner mig djupt rörd. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns det ngn lista på alla moderatorer?


   
SvaraCitera
Keeper

Jag gillar blum.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

finns det ngn lista på alla moderatorer?

sök användare
http://ungdomar.se/search_user.php
välj behörighets nivå moderator
i rutan nickname skriv *


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

*

tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar de flesta, inga namna nämnda men när man får två varningspoäng för OT känns det väl lite väl hitlerjugend när jag har gjort betydligt värre saker och fått mindre poäng.


   
SvaraCitera

köttis är en bra moderator


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ju många jag tycker om personlighetsmässigt men de jag uppfattar som mest aktiva/bra i dess position är åtta.. och knarko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism och Keeper är bra killar.


   
SvaraCitera

frukt:

Ville länka:

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Amen, var inte en svartsjuk riddare, alla kan få en bit av tidkakan.

No thank you!

timeisrunningout:

Skrattar alltid åt mina egna skämt... Är lite självgod kanske. Samt fick en sån egoboost av vad du skrev åt mig att jag printscreenade och döpte bilden till I LOVE RÖDING. Är en sådan berömsvamp att det inte är klokt, skäms lite.

[bigsmile][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som om era åsikter gör någon skillnad. [zzz]

tkr alla gör ett bra jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är rätt svårt att veta vilka mods som är bra eller dåliga. Mycket modererande är ju att flytta, låsa och ta bort trådar, radera ot eller andra grejer som inte syns särskilt väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tycker det är rätt svårt att veta vilka mods som är bra eller dåliga. Mycket modererande är ju att flytta, låsa och ta bort trådar, radera ot eller andra grejer som inte syns särskilt väl.

Bedömningen handlar väl om det de gör i övrigt snarare, får folk varningar för idiotiska småsaker eller för relevanta grejer t.ex., blir folk godtyckligt modererade av en viss mod?, osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Bedömningen handlar väl om det de gör i övrigt snarare, får folk varningar för idiotiska småsaker eller för relevanta grejer t.ex., blir folk godtyckligt modererade av en viss mod?, osv.

Är ju också rätt svårt att veta. Som vanlig användare ser man ju bara sina egna varningar, och de flesta användare tycker väl att deras varningar är oförtjänta.


   
SvaraCitera