Aviseringar
Rensa alla

Vilka band/artister vill ni se live innan ni dör?


Ämnesstartare

Jag blev just så innerligt sugen på att se Bon Iver live. Tror jag skulle vara världens lyckligaste om jag fick vara med om detta live:

Nåå dela med er! Gärna av awesome liveklipp så man får en känsla av det häftiga ni vill vara med om liksom. Bra bra.


   
Citera

tame impala
tv on the radio
pixies
mgmt
interpol
nine inch nails

säkert fler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara därför måste jag få nämna ögonblicket på Way Out West förra året då Bon Iver soundcheckade och det spöregnade som jag aldrig varit med om förut, typ storm, och så stod jag själv framför scenen och kollade. EPIC_MOMENT. Var helt stum. [blush]


   
SvaraCitera
höna

radiohead skulle vara sjukt najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

nine inch nails

Har sett dem live. Var galen i Trent Reznor som 15-åring. Har t om spår av det på min dörr till sovrummet, klottrade "Sonia <3 Trent Reznor" där. [blush] Martin skrattar alltid åt det pga han tycker NIN suger [love]


   
SvaraCitera
Lounge

förutom d jag inte sett

courtney love/hole
alice in chains
tool
soad
pearl jam
metallica
ratm
håkan hellström
depeche mode
l7

säkert fler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Var helt stum

LÄGG AV JAG BLIR SÅ AVIS ATT JAG VILL GRINA [cry]


   
SvaraCitera

ainos:

Har sett dem live. Var galen i Trent Reznor som 15-åring. Har t om spår av det på min dörr till sovrummet, klottrade "Sonia <3 Trent Reznor" där. Martin skrattar alltid åt det pga han tycker NIN suger

vilken tönt han är. [blush]


   
SvaraCitera
Lounge

ainos:

Har sett dem live. Var galen i Trent Reznor som 15-åring. Har t om spår av det på min dörr till sovrummet, klottrade "Sonia <3 Trent Reznor" där. [blush] Martin skrattar alltid åt det pga han tycker NIN suger [love]

var du på annexet ha ha typ 2007


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Steven Wilson solo (vilket jag ska, i mars), Tool, Rage Against the Machine, Nine Inch Nails, Tomahawk, Nick Cave and the Bad Seeds, Ozric Tentacles, Queens of the Stone Age, Sleep, Melvins, Meshuggah, Pixies...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vore fint med Sabbath


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inga riktiga cravings. hade velat se pink floyd men Wright är ju dö så [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

var du på annexet ha ha typ 2007

Ja!!!! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Lounge

ainos:

Ja!!!! [bigsmile]

haha klart du var

jag mä


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera