Aviseringar
Rensa alla

Vilka band har du sett live?


penja

Kom på några till 

Slagsmålsklubben 

Dada life 

Loreen 

Magnus uggla 

Mumford and sons   


   
SvaraCitera
penja

Lite förvånade är kanske att deadmau5 var fan allra roligast! Satt på nån snubbes axlar ungefär längst fram, var lagom full och kände mig levande! 

Han hade på sig toga och en krans av björkris. Förstår ni, love at first sight! Skoja, han var helskum ju, men rolig! 


   
SvaraCitera
höna

Ska skriva nogrannare sen men damian marley och nas var asnice


   
SvaraCitera

alla band


   
SvaraCitera

Tamburinmannen: Nice! Hultan i fjol eller?

Yes, det var magiskt. Introt till Fools Gold var ett enda långt klimaxHjärta


   
SvaraCitera

Buddah: Dessvärre har han det, senaste albumet var ju det absolut sämsta.

Nå, så dåligt var det ju inte. Den har ju en handfull bra låtar åtminstone!


   
SvaraCitera
Yaren

Schism:
Just det, Kiss också. En kvinna kom fram och gav mig sin biljett när jag egentligen bara skulle gå förbi Stadion.

Haha, kan nästan förstå henne


   
SvaraCitera

har också sett fler än jag kan komma ihåg.

bäst var the cure och arcade fire.


   
SvaraCitera
höna

the hives var skitroliga live. helt galna. publiken vart också helt galen och min lilla kompis höll på att svimma men förutom det så ägde det. 


   
SvaraCitera

The Hives, Good Charlotte, blink-182, Arctic Monkeys, H2O, 30 Seconds To Mars, Simple Plan, Savages, My Chemical Romance, The Used, Yellowcard, All Time Low, Bad Brains, Sum 41, Dwarves, Slipknot, Shelter, Mando Diao, The Blackout, Against Me!, Rancid, Millencolin, Green Day, Exploited, Lower Than Atlantis, Neverstore är typ de jag kan komma på att jag sett just nu. Alla värda att se men bäst har nog varit The Hives, blink-182 och Arctic Monkeys.


   
SvaraCitera

typ gwen stefani för 6 år sedan


   
SvaraCitera

Yes blev bjuden förra året på en underbar konsert som jag vill uppleva igenHjärtaSöt  vi såg den ena halva av Niki & The Dove (Malin) i en hyllningskonsert till den fantastiska kreativa kvinnan Kate Bush..

Ett tag så tänkte jag asså jag går upp på scenen och sjunger med.. hahaSöt

Tyckte hon var helt fantastisk (Hon är verkligen sveriges Kate Bush) jag satt och verkligen trodde jag var hennes  kreativa verkHjärtaHjärta  Tyävrr så kunde vi i inte träffa henne efteråt men men..har i alla fall fått se henne LiveHjärtaHjärta

Men jag hoppas att i år så ska jag få chansen att få se hela hela gruppen live när de är ute på turne efter att deras tredje Lp-skiva har släppts..


   
SvaraCitera

håkan hällström å några till


   
SvaraCitera

hård rock lol som. om


   
SvaraCitera

inga fan


   
SvaraCitera