Aviseringar
Rensa alla

vilka chuck taylors e sniggast????


Ämnesstartare

mmmh, vet att det är lite klyschigt att kombinera kentlugg o chucks, men kom på att ALLA de 4 paren jag har är jättetrasiga så tänkte köpa ett par till pga gillar att ha minst ett par sånna som jag kan ha :$

så mmmh väljer mellan dessa, gillar marinblå mest egentligen, men känns så "jag" med marinblå tygskor pga köper alltid skor i den färgen och har redan ett par converse i det. känns skojjigt att förnya sig lite.

ljusbruna tyckte jag va sniggt, men är inte helt övertygad om att det passar mig osv, kändes lite tråkigt, har gärna nåt med lite mer färg

sen är ju vita ganska snyggt när de är nya, men blir så fult snabbt när de blir smutsiga tycker jag.

gröna känns dels lite väl skrikigt, men samtidigt kul med skojjiga färger osv.

vill inte ha typ svarta, tycker de är både så himla tråkiga och knappt ens snygga[n]

aja, oj va långt de blev hehe men ah hjelp[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

svara da[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar att det förutsetts att man ska veta vad detta är. Vägrar googla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skriver du inte bara converse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iaf...orange?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hello chuck[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Gillar att det förutsetts att man ska veta vad detta är. Vägrar googla!

dessa:

passaro:

converse

men för att modellen heter så? eller har märkt att olika kretsar säger olika typ, känns som att de flesta på um kallar de för converse, men har flera irlvänner som kallar de för chuck taylors, och vissa ytterst få envisas med att kalla de för all-stars. och typ internationellt osv, samt alla jag vet som har engelska som modersmål kallar de för chucks. och tror mina föräldrar säger så också :(.
men long story short: kallar de för både och i mitt huvud och la ingen större tanke bakom det, brukar bli lite varannan gång typ[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

iaf...orange?

hmm kanske! men känns liksom grönt lite skrikigt kanske, + finns de ens? har aldrig sett[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men för att modellen heter så? e

jo men äh

MEN ORANGE?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

hmm kanske! men känns liksom grönt lite skrikigt kanske, + finns de ens? har aldrig sett

japp, de finns. snygga som fuck. skall köpa ett par själv, tänkte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol passaro


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

vita (Du röstade på detta alternativ)

white chucky t:s, yääh. snyggast ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är väl ingen hipster[blush]


   
SvaraCitera

smuts är okej, ger de karaktär. hatar stela o shiny


   
SvaraCitera

Svarta tror jag.


   
SvaraCitera