Aviseringar
Rensa alla

Vilka gillar manga/Anime?


Gillade det mer förr, nu känner jag att jag har "vuxit" ifrån det. Skulle nog säga att jag bara inte haft tid. [crazy]

Läste One Piece och såg på Naruto.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoirBlanc:

"vuxit" ifrån det

Liar![no-no] Inget man växer ifrån.[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Belzeebup

Diggar den somfan xD Så jävla awesome[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manga: 20th Century Boys och Mirai Nikki.

Anime: Paprika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoirBlanc:

Gillade det mer förr, nu känner jag att jag har "vuxit" ifrån det. Skulle nog säga att jag bara inte haft tid. [crazy]

Prova lite mer "vuxen" manga och anime då, som exempelvis redan nämnda Berserk.


   
SvaraCitera

Tittar på One Piece-animen. Tycker om Miyazaki. I övrigt konsumerar jag inte mycket anime eller manga.

Har inte mycket smak för anime som är "vuxen" eller "annat-än-mainstream". Föredrar att vända mig till "lättsmält", glad anime som betyder en skön verklighetsflykt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Diggar den somfan xD Så jävla awesome

Haha aa, trodde att den skulle vara lam men den är helt hysterisk, speciellt att Alain Delon bögar sig mot Furuichi. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

speciellt att Alain Delon bögar sig mot Furuichi. [love]

Ja xD Elr när Oga kommer med konstiga svar xD

Furuichi: Har du blivit ner slagen?
Oga: Ne jag ramlade

Sen furuichis min och när han tänker: Vilken lögn
typ xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Ja xD Elr när Oga kommer med konstiga svar xD

Furuichi: Har du blivit ner slagen?
Oga: Ne jag ramlade

Sen furuichis min och när han tänker: Vilken lögn
typ xD

Hahaha ja, han är helt efterbliven BD
Har du läst Fairy Tail (den är sjukt lik One Piece om man tänker på det) Den är sjuuukt rolig!
Det enda störiga med manga är dock all den där sentimentala smörja som snackas uääh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Hahaha ja, han är helt efterbliven BD
Har du läst Fairy Tail (den är sjukt lik One Piece om man tänker på det) Den är sjuuukt rolig!
Det enda störiga med manga är dock all den där sentimentala smörja som snackas uääh

[smile]Läste du det nyaste avsnittet av Belzeebup när han får en foul? xD Garvade som fan![cute]

Aah har läst Fairy Tail, jo väldigt likt One piece. Ja den är skitrolig 😛 Visst jag håller inte med 100% det där med sentimentaliteten i serien, men lite bakgrund ska dom ju ha [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår ej hur jag orkade titta igenom hela sailor moon utan problem när jag inte orkar se klart de sista 5 avsnitten av Death Note, jag har blivit så lat [sad]


   
SvaraCitera

Aldrig gillat det det men Love Hina fastnade jag för dock så pass för så jag var tvungen att köpa hela boxen.


   
SvaraCitera

Death note gives me the CREEPS. Men lite dramatisk shoujo som Vampire Knight är aldrig fel. Och Skip Beat... är inget för de som får ont i magen av att skratta. [crazy]


   
SvaraCitera

Äntligen hittade jag en tråd för mig! 😀
Haha, nej men jag älskar verkligen manga och anime!
Men jag är inte så mycket för de kända animeerna som Naruto och One Piece och så. Jag föredrar Junjou Romantica (det är sjukt synd att de inte ska göra en tredje säsong på den) och så älskar jag Lucky star <33


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xNyappy:

Men jag är inte så mycket för de kända animeerna som Naruto och One Piece och så.

Bra. De är skit ändå. [smile]


   
SvaraCitera