Aviseringar
Rensa alla

Vilka gillar superhjältefilmer?


Ämnesstartare

Rubriken talarGlad
Själv älskar jag Deadpool och är supertaggad inför Avengers: Infinity WarMycket glad


   
Citera

Gillar alla


   
SvaraCitera

Inte direkt nej


   
SvaraCitera

Avslöjar min avatar att jag gillar sådana filmer? Söt


   
SvaraCitera

Jupp, superhjältefilmer äger, tycker att Edward Nortons The incredible Hulk från 2008 är underskattad.


   
SvaraCitera

Njah, jag delar upp genren i två delar, en som är bra och en som inte är. Dessa filmer där de klär ut sig i dräkter eller ser annorlunda ut som typ Hulken som är grön och stor eller när de har päls och sådant, dessa filmer är för mycket och jag gillar sådana filmer. Inte för just hur de ser ut, men i filmer där de ser ut så så är filmerna inte bra helt enkelt, det är för mycket.

Jag gillar ändå filmer där karaktären eller karaktärerna har någon typ av kraft men inte nödvändigtvis hyllas av hela staden som dess beskyddare och klär upp sig i någon dräkt, mer att karaktären använder sina krafter för gott i smyg. Sådana är oftast bättre. Men kan inte säga att jag är något jättefan av superhjältegenren i allmänhet.
Men visst, några få är bra.


   
SvaraCitera

Herregud, ja. Jag älskar så många superhjältsfilmer, de är så underhållande! Jag älskar Marvel filmerna mest tror jag, antagligen skälet till att jag är så otroligt löjligt taggad på Infinity War!Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JustALittleWeirdoo:
Herregud, ja. Jag älskar så många superhjältsfilmer, de är så underhållande! Jag älskar Marvel filmerna mest tror jag, antagligen skälet till att jag är så otroligt löjligt taggad på Infinity War!Glad

Tyvärr har Infinity War 15 års gräns 🙁


   
SvaraCitera

jonte98:

Tyvärr har Infinity War 15 års gräns 🙁

O Jag som äntligen är 15! MOAAHAHAHHAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

O Jag som äntligen är 15! MOAAHAHAHHAA

Gött 🙂


   
SvaraCitera

jonte98:

Gött 🙂

Alla dagar i veckan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån som är taggad på Deadpool 2?


   
SvaraCitera