Aviseringar
Rensa alla

Vilka gratulerar du på Facebook?


Ämnesstartare

de jag tycker om grattar jag via telefon/träff.
grattar typ ingen på facebook.
undantag: om jag har en ful bild jag vill sprida med täckmantel typ "höhö så här liten och söt är du inte längre hö hö hö" Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Ge dig.

?

kebu12:

Vart vill du komma?

?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Fingerprints: Vissa tar jag till och med bort när de fyller år

hahahaha HjärtaSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dem som jag känner tillräcklig anledning till att bry mig om, men jag inte har så nära relation med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, svarade riktigt, riktigt fel..

Jag loggar inte in på facebook varje dag så det blir svårt att säga grattis till alla, på deras födelsedagar... Då jag kanske inte är inne dagen innan, under födelsedagen och/eller dagen efter födelsedagen. osv.

Så jag skriver sällan grattis därav, för det blir orättvist. Dessutom har jag en sporadisk kontakt, lr ingen alls, med hälften av mina "fbkontakter" och är inte sådär gulligull-trevlig mot vem som helst - blir då helt fel om jag skickar iväg ett Grattis men inte hälsar på stan 

Då jag skriver grattis är det antingen för att personen varit (väldigt) snäll mot mig, att jag känner att det vore taskigt om jag inte skrev grattis eller för jag vill ha mer kontakt med den. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: De jag tycker om

Blä. Hatar fb som påminner när folk fyller år. Är ju kul om folk kommer ihåg det av sig själva och inte genom fb som fusk. Folk jag knappt pratat med på 2-3 år sa grattis till mig och det är mest jobbigt. Jag säger enbart grattis till folk jag tycker om och som tycker om mig, alltså folk som kommer ihåg min födelsedag och folks jag kommer ihåg. Och jag vet när alla jag gillar fyller år!

Bra, nu fick jag ur mig hur jag känner kring detta. Tack. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Blä. Hatar fb som påminner när folk fyller år. Är ju kul om folk kommer ihåg det av sig själva och inte genom fb som fusk. Folk jag knappt pratat med på 2-3 år sa grattis till mig och det är mest jobbigt. Jag säger enbart grattis till folk jag tycker om och som tycker om mig, alltså folk som kommer ihåg min födelsedag och folks jag kommer ihåg. Och jag vet när alla jag gillar fyller år!

Bra, nu fick jag ur mig hur jag känner kring detta. Tack. 

jag med <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga, pga missar alltid. Har ej så pass många vänner som täcker alla dagar om året liksom.. 

Har grattat i efterskott när det gällt någon närmare vän eller typ släkting. 


   
SvaraCitera
mynona

jag bryr mig inte om min egen födelsedag, därför håller jag heller inte reda på andras födelsedagar så det brukar inte vara en fråga om gratulationer, men om det uppmärksammas att någon jag på något sätt är bekant med fyller år kan jag spontant skicka ett grattis för att visa välvilja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ släktingar jag inte träffar, vänner och familj grattar jag hellre på andra sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara de som gratulerar mig, resten kan dra åt helvete


   
SvaraCitera

ingen Cool


   
SvaraCitera

Fingerprints: Alla

Om jag är inloggad tar ju ca 1 sekund att skriva "Grattis!".


   
SvaraCitera
SOMBI

Fingerprints: De jag träffar ofta

och "de jag tycker om" går hand i hand. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla
21.7%

typ...för de är vänner/bekanta osv. Ibland dyker det upp någon och så tänker jag "den borde jag radera" och då skriver jag inte grattis och raderar någon gång. Ibland kvittar det för mig vilket gör att det beror på vad jag gör när jag ser det.  🙂


   
SvaraCitera