Aviseringar
Rensa alla

Vilka gubbar och gummor är kvar här från 2005-2009?


Ämnesstartare

You tell me. Min nyfikenhet har tagit över. Nån kvar här från den muppigaste tiden på denna site? ShockeradRodnar


   
Citera

2007 men hette annat då.


   
SvaraCitera

jag var här redan 2001.


   
SvaraCitera

Jag var här redan -89


   
SvaraCitera

Några stycken aktiva från denna tidsperiod finns väl kvar men de är inte många. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
2007 men hette annat då.

Nice. Vad hette du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Jag var här redan -89

Läskigt värre BlinkGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Några stycken aktiva från denna tidsperiod finns väl kvar men de är inte många. 

Aha trist eller ja livet går ju vidare Mycket glad vilka sötnosar finns kvar då? Tumme upp


   
SvaraCitera

JAg är visst för ung men jag reggade mig här 2011 men var inte så aktiv då, jag var mer aktiv senare.


   
SvaraCitera

Possibly maybe:

Nice. Vad hette du då?

Vet faktiskt inte, jag har nog hetat tre olika namn, detta(Crysilis) och Xuzkie hette jag ifrån 2010 tror jag, men minns inte mitt första namn 2007-2010.


   
SvaraCitera
time
 time

PartyPartyPartyParty


   
SvaraCitera

Det är väl bara Smilen och Time som fortfarande har kvar sina ordinarie användarnamn som är från tiden innan 2010. Själv blev jag medlem ca 2006/2007 första gången. Har avverkat 6 användarnamn.  Rodnar
Registrerat > avregistrerat, registrerat > avregistrerat, registrerat > avregistrerat ett antal gånger.

Har aldrig riktigt fattat forumets policy med att stänga av medlemmar, banna medlemmar, låsa konton, radera trådar mm mm mm mm mm.  GråterTumme nedArg

Troligen förklaringen till att forumet har tappat medlemmar katastrofalt mycket de senaste 10 åren. Skulle förvåna mig oerhört mycket om UNGDOMAR.SE och dess forum finns kvar om fem år. Med stor sannolikhet inte. Vilket iof sig är tråkigt då onekligen kidsen mellan 13 - 20 år gott behöver ett forum där inte någon maktbenägen överstatlighet försöker styra ungdomanarnas åsikter. Men åt det hållet har UNGDOMAR.SE mer och mer blivit, tyvärr.

Kanske kan vara bra för de styrande av UNGDOMAR.SE att slänga en blick på FLASHBACK.ORG och kanske lära av de som bevisligen har lyckats och bygga ett forum för de som inte har åldern inne för att ta steget in på den ocensurerade sajten för de stora pojkarna och flickorna. Mycket glad


   
SvaraCitera

tänkaren: Kanske kan vara bra för de styrande av UNGDOMAR.SE att slänga en blick på FLASHBACK.ORG

Du menar där personangreppen kan vara hur grova som helst, och det liksom är hårdare när det gäller OT än grova personangrepp? Ja jo, låter ju verkligen som att det är precis vad unga behöverRullar ögonen Det enda flashback egentligen gör något åt är sådant som är olagligt, som hot, försäljning av illegala substanser etc. etc., finns liksom en anledning att uttrycket "flashback - av idioter, för idioter" existerar. Eller ok det finns kanske mer än bara en anledning xD

tänkaren: Skulle förvåna mig oerhört mycket om UNGDOMAR.SE och dess forum finns kvar om fem år. Med stor sannolikhet inte.

Detta har har jag hört i omgångar sen jag reggade mig xD "om 2-3-5 år så finns forumet inte kvar" under snart 10 års tid xDDDDDDDDD

tänkaren: där inte någon maktbenägen överstatlighet försöker styra ungdomanarnas åsikter

Låter som att du snarare är någon som inte kunnat följa enkla trivselregler och blivit bannad>reggat>bannad>reggat>bannad än att du skulle ha avreggat digBlinkGalen

Hjärta


   
SvaraCitera
L Y S

tänkaren: Kanske kan vara bra för de styrande av UNGDOMAR.SE att slänga en blick på FLASHBACK.ORG och kanske lära av de som bevisligen har lyckats och bygga ett forum för de som inte har åldern inne för att ta steget in på den ocensurerade sajten för de stora pojkarna och flickorna.

Hah, du kunde ge exempel på vilket annat svenskt forum som helst där människor kan bete sig och som samtidigt är populärt och välbesökt men du väljer Flashback...

Visst håller jag med dig om att all censur, blockering o.s.v. har sänkt det här forumet, men att gå full retard åt andra hållet och bli Flashback...nej tack.


   
SvaraCitera

Amadeus från syd Rodnar 
Blandar ihop med en till men nån var de som samlar på dockor hihi. 
Phaomet? ec.se Hjärta 
hxiley Rullar ögonen
panda Ledsen


   
SvaraCitera