Aviseringar
Rensa alla

Vilka här är homo/bisexuella?


ThaAnonymSkåning:

Funderat på det sen några år tillbaka, och har under senare tiden förstått att jag är det Cool
Är inte öppen med det dock Ledsen

hur gammal är du?

är inte heller så öppen med det, en del kompisar, typ alla på den här sidan vet det, men inte alla irlvänner, skolkamrater, föräldrar elr så. tycker inte de behöver veta heller.


   
SvaraCitera

amsi:

hur gammal är du?

16 Cool

amsi:

är inte heller så öppen med det, en del kompisar, typ alla på den här sidan vet det, men inte alla irlvänner, skolkamrater, föräldrar elr så. tycker inte de behöver veta heller.

Ja, jag känner det som att jag hade blivit antingen mobbad eller utstött i skolan om det hade spridits :/ 

Har inte sagt något till mina föräldrar heller,  men har inga stora problem med att göra det utan vill behålla det för mig själv sålänge 😀

Hur gammal är du då? Party


   
SvaraCitera

Jag är bisexuell, 16 år här.
min mamma tog det bra, hade väldigt bra relation till min mor ♥ min dåvarande pojkvän var det väldigt jobbigt att berätta för då han är djupt troende och det slutade med att han våldtog mig. Efter det har jjag  mått väldigt dåligt och knappt berättat det, tyvärr. 


   
SvaraCitera

ja är bi men inget jag berättar för familjen:)


   
SvaraCitera

Andreas_16= kåt:
ja är bi men inget jag berättar för familjen:)

För att det känns jobbigt eller bara för att?


   
SvaraCitera

jadu mamma är typ ganska kristen så hon tycker sånt är äckligt ? och min bror han är ju anti sånt å ja 🙂 .. skriver via mobilen så texten äru lite cp


   
SvaraCitera

Ja... jo... min dåvarande pojkvän var djupt troende.. han vvåldtog mig. Men min mamma tog det bra


   
SvaraCitera

lillnicke:
Vilka här är homo/bisexuella och öppen med det? var det svårt att berätta det för vänner/familj?

Hej! Är en kille på 11 år och har funderat mycket på om jag är gay. Jag har gått hos en kurator men jag känner inte att gör någon skillnad.  Vad ska jag göra????


   
SvaraCitera

lillnicke:
Vilka här är homo/bisexuella och öppen med det? var det svårt att berätta det för vänner/familj?

Hej! Är 11 år och förmodligen Bi/homosexuell. Jag har åkt hos kurator på skolan men det känns inte så mycket bättre. Vad ska jag göra???


   
SvaraCitera

Jag är bi men endast mina tre närmaste vänner vet om det. Jag mår fortfarande typ illa när jag tänker att jag är biFörvirrad


   
SvaraCitera

Jag är 13 och homo


   
SvaraCitera

Hej jag heter Elise och jag är Bi, jag är väl öppen med det, om någon frågar så säger jag som det är,  men går inte runt och säger det till alla hur som helst. Jag insåg att jag är bisexuell när jag var 10-11 men har alltid vett att jag var det, visste bara inte vad det var förens då


   
SvaraCitera

Hampizz:

Hej! Är en kille på 11 år och har funderat mycket på om jag är gay. Jag har gått hos en kurator men jag känner inte att gör någon skillnad.  Vad ska jag göra????

Hur ställer du dig i frågan? Tycker du bara om killar eller tjejer också? Om du tänker mer på tjejer så kommer det nog lösa sig 😉 //Bi-Kille 15 år


   
SvaraCitera
lolz
 lolz

Bisexuell tjej här, min pojkvän och min bästa vän vet det ingen annan men de båda tog det jättebra


   
SvaraCitera

Är bi och vill träffa andra som är homo/bi


   
SvaraCitera