Aviseringar
Rensa alla

Vilka härskartekniker har ni blivit utsatta för idag?


Ögon i en plåthink:

Förlöjligande/förminskande

''Tant'' (hon var runt 50) gick slog i mig tre gånger med flit med sin lilla påse för att komma före mig till bussen. Den var inte ens stor, den var liten som en A3 och ändå slog hon mig och låtsades som att det inte var med mening.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

om du ej säger ngt elakt om björklund under tiden[no-no][sad]

hahaa <3<3


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Osynliggörande

Ögon i en plåthink:

Förlöjligande/förminskande

Ögon i en plåthink:

Undanhållande av information

Ögon i en plåthink:

Dubbel bestraffning

Så sent som förra lektionen. Gillar ej.

Ogillar vad dum person gjorde mot dig.


   
SvaraCitera

Har pratat med två väldigt trevliga personer på telefon, och en obetydlig samt gosat med katt.


   
SvaraCitera

Sagitta:

''Tant'' (hon var runt 50) gick slog i mig tre gånger med flit med sin lilla påse för att komma före mig till bussen.

[shake] du skulle ha bett henne att hålla i sin påse bättre.
Gillar inte folk med småpåsar. Stoppa den i fickan/väskan liksom! [mad]
Gick på en överfull buss utan sittplatser och alla fick stå. Så ser jag en gubbe som har två säten alldeles för sig själv, ett säte var till hans lilla påse som han vägrade flytta på. Jag blev sur och la påsen i hans knä och sa åt en tant att sätta sig ner, vilket hon gjorde.
Dagens goda gärning tycker jag.


   
SvaraCitera

isola:

Jag blev sur och la påsen i hans knä och sa åt en tant att sätta sig ner, vilket hon gjorde.

[love] hade aldrig vågat :c


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

[love] hade aldrig vågat :c

Tyckte så synd om de som inte fick sitta, men var lite orolig för att någon skulle tycka att det var dåligt av mig att sätta mig upp mot någon som är äldre osv, folk gillar ju i allmänhet inte sådant.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

= du. [sad][blush]

[cool]

Dold text: Har nog bara lite Napoleonkomplex


   
SvaraCitera

Härkartekniker brukar falla platt mot mig. Den enda jag kommer på just nu som försökt på sista tiden finns i den här tråden.

För övrigt får du plats här om det krisar. Jag ska nu lämna datorn och förbereda mig på spydiga anklagelser, om att jag raggar på allt med puls, vid min återkomst.


   
SvaraCitera

Tror aldrig att någon har utövat sådant mot mig. I så fall har jag inte märkt det/varit medveten om det [blush]


   
SvaraCitera

KingGurka:

hahaa <3<3

inget ont om björklund innanför mina väggar![no-no][blush]

Nachac:

Jag ska nu lämna datorn och förbereda mig på spydiga anklagelser

Nachac:

jag raggar på allt med puls

[cool]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[cool]

[smile]


   
SvaraCitera

Nachac:

Jag ska nu lämna datorn och förbereda mig på spydiga anklagelser, om att jag raggar på allt med puls, vid min återkomst.

Fan du raggar på allt med puls :@

[wink]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Förlöjligande/förminskande


   
SvaraCitera

kort_visit:

förminskande

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera