Aviseringar
Rensa alla

Vilka har bäst Pommes?


Ämnesstartare

Jag tycker Max har bra jävla tråkiga pommes och har aldrig hört nån säga att de är goda men tycker ni det? Annars vilken kedja har bäst pommes?


   
Citera

HemmalagadeTumme upp


   
SvaraCitera

Dubbelfriterade


   
SvaraCitera

burgerkingRodnar


   
SvaraCitera

Bäst pommes gör man garanterat själv om man orkar med det och har tillgång till fritös och rätt pommes frityrolja. 

Vill man äta billig hyfsad pommes så serverar butikskedjan EKO stora pommesportioner för 10 kronor styck. De tar även 10 kronor styck för stora hyfsade hamburgare och 10 kronor styck för stora grillade korvar.
Bekvämt att bara ta bilen och glida förbi EKO och äta sig proppmätt för några "tior".  Mycket glad ... Arg


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:
Bäst pommes gör man garanterat själv om man orkar med det och har tillgång till fritös och rätt pommes frityrolja. 

Vill man äta billig hyfsad pommes så serverar butikskedjan EKO stora pommesportioner för 10 kronor styck. De tar även 10 kronor styck för stora hyfsade hamburgare och 10 kronor styck för stora grillade korvar.
Bekvämt att bara ta bilen och glida förbi EKO och äta sig proppmätt för några "tior".  Mycket glad ... Arg

Lite missledande namn


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Lite missledande namn

EKO kommer väl från början från EKO-hallen. Dvs den "ekonomiska hallen" dit man gick och handlade för att göra fynd. Mycket glad

Hela deras story

Rent allmänt vad beträffar EKO är att det är roligt att se ett varuhus sälja kvalitativa produkter till hyfsade priser. Dvs märkesprodukter och inte allt jävla "no name made in China" produkter som finns i många liknande varuhus.  Blink


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

EKO kommer väl från början från EKO-hallen. Dvs den "ekonomiska hallen" dit man gick och handlade för att göra fynd. Mycket glad

Hela deras story

Rent allmänt vad beträffar EKO är att det är roligt att se ett varuhus sälja kvalitativa produkter till hyfsade priser. Dvs märkesprodukter och inte allt jävla "no name made in China" produkter som finns i många liknande varuhus.  Blink

Ah såklart, jag tänkte att det stog för ekologisktMycket glad


   
SvaraCitera

Om du har valt något annat än MAX tycker jag synd om dig. 


   
SvaraCitera

Vi provlagade pommes enl detta receptet igår hemma hos en kompis och det blev supergoda pommes.  Rullar ögonen

Lycka till  Hjärta

OBS! det ska vara FAST potatis - INTE mjölig. Bintje är en bra potatissort till pommes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
Om du har valt något annat än MAX tycker jag synd om dig. 

Max har pisspommes, det säger även alla matexperter också har jag för mig.


   
SvaraCitera

Tai Lung:

Max har pisspommes, det säger även alla matexperter också har jag för mig.

Hellre pisspommes än pommespiss


   
SvaraCitera

Tai Lung:

Max har pisspommes, det säger även alla matexperter också har jag för mig.

Tvärtom 


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Hellre pisspommes än pommespiss

the god has spoken


   
SvaraCitera

hxiley:

the god has spoken

Amen


   
SvaraCitera