Aviseringar
Rensa alla

Vilka kändisar följer ni på instagram?


ida
 ida

amsi:

för att jag la ut en bild på en katt

Ja men då får man ju skylla sig själv. Katter hör inte hemma på Instagram. Du får ladda ner Instacat om du ska hålla på sådär. ^^


   
SvaraCitera

Glitterbomb: Lady Dahmer

Blä!


   
SvaraCitera

vilka rövar slickar ni?


   
SvaraCitera

Zodd:

Blä!

Inte mer blä än du.

df rqp:
vilka rövar slickar ni?

Intressant ämne. Tycker du borde starta en tråd om det.


   
SvaraCitera

Glitterbomb:
Intressant ämne. Tycker du borde starta en tråd om det.

det är ju denna =)


   
SvaraCitera

df rqp:

det är ju denna =)

Rövslickar man bara för att man följer någon på instagram? =D


   
SvaraCitera

Glitterbomb:

Rövslickar man bara för att man följer någon på instagram? =D

instagram är som facebook fast med hierarkier, sett till uppbyggnad. dvs att följa någon är inte ömsesidigt. ensidig vänskap. anser det vara rövslickeri.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Hanapee, Elsa Billgren och Pontus De Wolfe.

+_______________+


   
SvaraCitera

df rqp:

instagram är som facebook fast med hierarkier, sett till uppbyggnad. dvs att följa någon är inte ömsesidigt. ensidig vänskap. anser det vara rövslickeri.

Är det att slicka röv att följa någons blogg eller att prenumerera på en tidsskrift också? Det är ju på samma vis en ensidig vänskap. Tror det mer handlar om att finna ett nöje eller intresse i det som en viss person skriver. 


   
SvaraCitera

Glitterbomb:

Är det att slicka röv att följa någons blogg eller att prenumerera på en tidsskrift också? Det är ju på samma vis en ensidig vänskap. Tror det mer handlar om att finna ett nöje eller intresse i det som en viss person skriver. 

blir annorlunda när det följer mallen för ett "socialt medium" imo, men din jämförelse är inte alls utan poäng.


   
SvaraCitera

df rqp:

blir annorlunda när det följer mallen för ett "socialt medium" imo, men din jämförelse är inte alls utan poäng.

Du har också en poäng. Tror jag kommer tänka på det i framtiden i samband med andra funderingar kring sociala medier. Det mesta är komplext och det är svårt att tänka allt på egen hand. Är bra att kunna tänka kring saker tillsammans med andra. Tack.


   
SvaraCitera

Glitterbomb:

Du har också en poäng. Tror jag kommer tänka på det i framtiden i samband med andra funderingar kring sociala medier. Det mesta är komplext och det är svårt att tänka allt på egen hand. Är bra att kunna tänka kring saker tillsammans med andra. Tack.

tack detsamma gillar dig du e snäll


   
SvaraCitera

df rqp:

tack detsamma gillar dig du e snäll

Åh, blir lite generad nu. Tycker om dig också. Du är både snäll, intelligent och rolig. Tyckte att nya UM var ganska tråkigt innan jag vågade citera dig och skriva om saker.


   
SvaraCitera

Glitterbomb:

Åh, blir lite generad nu. Tycker om dig också. Du är både snäll, intelligent och rolig. Tyckte att nya UM var ganska tråkigt innan jag vågade citera dig och skriva om saker.

det är bara för att jag är gammal o hänger på forum för yngre människor o låtsas vara bra här

är 23 år


   
SvaraCitera

df rqp:

det är bara för att jag är gammal o hänger på forum för yngre människor o låtsas vara bra här

är 23 år

Känner du dig bra av att skriva här eller låtsas du bara? För det är ganska skönt att känna sig bra har jag märkt. Är också ganska gammal egentligen. Inte riktigt en ungdom längre.


   
SvaraCitera