Aviseringar
Rensa alla

Vilka kändisar har ni sett irl?


Ämnesstartare

Skriv vem/vilka. Lägg gärna upp bild eller klipp från detta tillfälle[y]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag kan lika gärna börja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carola, Lars Winnerbäck, Bingo Rimér, Markolio, och säkert ngn mer jag inte minns..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnus Uggla, Janne Schaffer, Timotei, Darin, Jan Johansen. De är de jag just nu minns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Offentliga personer:

Lars Winnerbäck, Melissa Horn(även hennes band), Soran Ismail, Hela Leksands lag typ, div politiker, Ganon, Carola, Lasse Stefanz, Stiko Per Larsson, Anna Stadling, Mando Diaos Trummis(glömt namn), Sabatons trummis och lite av övriga Sabaton, Sanna Kallur, Bert Karlsson, Anders Johansson

Säkert någon mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göran Persson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka skriva alla man är ju lite av en kändis själv såatteeeh, har ju blivit en del [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har samtalat med Love Antell, Björn Hellberg, Idol-snäckan (min kompis!!!), Robert Wells.

Finns fler. Kan inte komma på nu.

Sedan har jag ju sett en del band i mina dagar.


   
SvaraCitera

weed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste ju såklart lägga till Ola Skogäng och Lasse Åberg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kitty. Hon hade precis shoppat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thomas di Leva med komikerfrugan på ett cafe (några blattepojkar kom fram och ville ha ett fotografi, Thomas blev lite störd men ställde upp. När blattepojkarna gått iväg skrattandes så säger komikerfrugan "se, till och med dom små hipphopppojkarna tycker om dig"), den blonda ica-reklamskillen som gick över ett övergångsställe, Robban Broberg som vandra runt i trädgården till en psykavdelning (han åker in och ut dit har jag förstått), Sven Wollter som cykla förbi i gamla stan, Dogge Doggelito som körde förbi i en bil häromveckan, Kissie (om slynan räknas) på gröna lund, Carina Berg på en buss.

Säkert ett par till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det största var ju när man såg Gösta Ekman iaf [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Ganon


   
SvaraCitera

Såg Heavy när han var på P&L -05 för vilken tidning det nu är han jobbar på.
Och så trummisen i Stonecake typ en miljard gånger, var typ grannar när jag var liten.

Och så en drös på div konserter - såg Backstreet Boys -99, nu i sommar såg jag Sonata Arctica innan de klev upp på scen (missade P&L, så jag satt utanför och lyssnade istället - fördelen med att bo nära [y]), och så har det ju blivit en hög på tidigare år på P&L och diverse signeringar på Kupolen.


   
SvaraCitera