Aviseringar
Rensa alla

Vilka kändisar inspirerar dig?


mens:

aha. beundrar personer som inte förpestar andras tillvaro med att vara bittra och jobbiga när de anser sig haft det jobbigt/haft det jobbigt.

ja, det är nog mycket styrka i det. samtidigt är livet inte lätt för alla. tycker att man får vara "förpestande", ledsen och uttrycka känslor imellanåt, vilket hon gör men det leder till en diskussion och många viktiga budskap hon delar med sig om - finns något bra att få ur det mesta bara man väljer att se det. det är just det som är det bästa med henne, att hon är verklig och mänsklig i det hon gör


   
SvaraCitera
mens
 mens

019linnea:

ja, det är nog mycket styrka i det. samtidigt är livet inte lätt för alla. tycker att man får vara "förpestande", ledsen och uttrycka känslor imellanåt, vilket hon gör men det leder till en diskussion och många viktiga budskap hon delar med sig om - finns något bra att få ur det mesta bara man väljer att se det. det är just det som är det bästa med henne, att hon är verklig och mänsklig i det hon gör

ja absolut, bara inte hela tiden. det äter upp både en själv och andra.


   
SvaraCitera

Gruvann:
Jaromir Jagr

Hjärta


   
SvaraCitera

hitler.jpg


   
SvaraCitera

kom på mig själv med att försöka svara seriöst i en sådan här tråd, men hindrade mig och svarar 
Hutton Gibson


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

Älskade människaimage.jpeg


   
SvaraCitera

James May är rätt inspirerande 


   
SvaraCitera
Brave

Emma Watson, Jennifer Lawrence & Thomas brodie-sangster


   
SvaraCitera
Smilen

Rihanna och Russell Crowe.


   
SvaraCitera
Smilen

Spciellt Rihanna som är väldigt duktig och mästerlig på att kläcka låtar efter låtar som jag älskar utan att bli uttjatande. Hon är ensam idag som detta.


   
SvaraCitera
Smilen

Rihanna påverkar min attityd väldigt mycket.


   
SvaraCitera
Smilen

Hon tar med sig mig i sinnet.


   
SvaraCitera

Yousef Saleh


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Eric Clapton Glatt skålande


   
SvaraCitera

John Lennon Alexander Bard Michael Jackson Kanye  West James Maynard Keeeeeenan Fredrik wikingsson Trent Reznor Jimmy Page Marc Boland Lykke Li  Daft Punksnubbarna Osv i all oändlighet...

De gör saker bra..
Eller är trötta på livet på ett charmigt sätt..


   
SvaraCitera