Aviseringar
Rensa alla

Vilka opopulära åsikter har du?


Jag gillar och litar mer generellt på udda, enstöriga personer. Dock vet jag risken med att göra det. Stort plus och minus!


   
SvaraCitera

Såhär fixar vi Sverige:

Förbjud homoadoption. Förbjud månggifte. Utvisa alla invandrare som antingen är kriminella eller som har levt länge i landet utan att kunna hitta egen försörjning eller lärt sig svenska språket. Förbjud moskéer med minareter och böneutrop. Förbjud moskéer finansierade av utländska stater. Dra in alla statliga bidrag till muslimsk verksamhet. Dra även in alla skattepengar som går till hemspråk och multikulturella projekt. Tvångskastrera sexualförbrytare och pedofiler. Dödsstraff för gruppvåldtäktsmän. Behandla IS-krigare som landsförrädare och ta ifrån de deras medborgarskap. Förbjud genuspropaganda på skolor och dagis. Starkare gränskontroller, obligatorisk ålderstestning av alla ensamkommande. Alla som blir påkomna med att ha ljugit om sina identiteter eller åldrar ska genast utvisas oavsett varifrån de kom. Ge enbart permanent uppehållstillstånd till mycket få, de flesta ska få temporärt uppehållstillstånd så de lättare kan utvisas. Slopa DO och hatbrottslagar som inskränker på yttrandefriheten. Slopa public service. Slopa presstöd. Slopa statliga monopol på alkohol och spel. Gå ut ur EU. Förbjud könsbyten eller könskorrigerande behandlingar av barn. Ta ifrån föräldrar deras barn ifall de blir utsatta för extremfeministisk hjärntvätt eller har föräldrar som är aktiva inom en extrem muslimsk organisation. Slopa alla instegsjobb och retroaktiva bidrag. Slopa förmögenhetsskatt, fastighetsskatt, pensionsskatt, vinstskatt och en jävla massa andra skatter. Motarbeta fackens makt. Inför kunskaps- och begåvningstester för att få rösträtt. Höj även åldern för rösträtt. Ha mer direktdemokrati, val för enskilda frågor. Politiker ska kunna dömas ifall de visat prov på grav inkompetens som riskerat rikets säkerhet, även retroaktivt. Inga statliga pengar till HBTQ-lobbyn.


   
SvaraCitera

SDNiklas tycker egentligen att man: Förbjuder abort förutom i undantagsfall vara våldtäkt, risk för kvinnans och barnens liv och incest.


   
SvaraCitera

Jag kan delvis hålla med om att man ska förbjuda abort, absolut inte helt utan utantagsfall för: Våldtäkt, risk för kvinnans och barnens liv och incest. Däremot tycker jag att om man ska få göra abort så gör man det när barnet fortfarande är i fosterstadiet och inte så sent som i vecka 20. När man pratar om ''kvinnans rätt att få göra abort'' tycker jag att man ofta glömmer ''barnets rätt att få leva'' eller mer utvecklat ''allas rätt till liv'' i den mån det är möjligt.


   
SvaraCitera

Är typ emot alla som skrivit här. VARFÖR skulle inte homosexuella få adoptera?? Och abort är en självklarhet och då inte bara när en blivit våldtagen. Här är en bild:
IMG_3241.JPG


   
SvaraCitera

Lär ha många


   
SvaraCitera

Mina opopulära åsikter är:
1. Religion borde sluta finnas.
2. Öga för öga, tand för tand.
3. BMW gö jävligt bra bilar.
4. Jag gilla inte SD.
5. Ibland är kan man inte skylla allt på mannen/männa angående våldtäkt.


   
SvaraCitera

Jag gillar kalles randiga kaviar


   
SvaraCitera

Jag gillar kalles randiga kaviar


   
SvaraCitera

har flera men typ att religioner bara skapar ångest och stress och de borde inte finnas. 


   
SvaraCitera

Är emot abort, det är så själviskt att säga att det handlar om kvinnans rätt till sin kropp, det handlar om ett riktigt liv som borde ha rätt till liv. Om du inte är redo för ett barn vrf har du sex oskyddat. Det ofödda barnet kan vara framtidens upptäckare av canser botemedel.


   
SvaraCitera

Alla borde vara veganer
Förbjud all religion 
Fetma är fel

Annars har jag nog bara rätt populära åsikter


   
SvaraCitera

Indianerna i Nordamerika gjorde inget åt massinvandringen för ett par hundra år sedan. Nu sitter dom i reservat. Kommer samma sak att hända svenskarna och européerna framöver?


   
SvaraCitera

Ryssland är ett öppet Trångsynt land men Sverige är också det men i det dålda. Har förlorat flera vänner pga min politiska åskådning, jag säger det jag tänker vilket ofta är eller alltid är den den otrevliga sanningen som andra är rädda för att säga.


   
SvaraCitera