Aviseringar
Rensa alla

Vilka organisationer är eller har ni varit aktiva i?


PlantanSomGillarOst:

"Vi vill ha allt" - Klisterlapp från suf Glad

d vi som har designat...jag och mina polers...tjendisare...


   
SvaraCitera

Fkpaw:
jg var med i kalvinklubben förr 

åhhhhh


   
SvaraCitera
reben

bara partiorganisationer tror jag


   
SvaraCitera

en skytteklubb en kort period 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte aktiv längre, var tvungen o hopp av


   
SvaraCitera

Har varit aktiv inom en orkester styrelse och planerat diverse konseter och resor :3 men var tvungen att gå vidare 😛


   
SvaraCitera

Jag har för det mesta bara varit politisk aktiv. Var styrelseledamot i ett ungdomsförbund på kommunalnivå och skolnivå. Nuförtiden är jag bara en del av pöbeln i ett studentförbund och enkel medlem i ungdomsförbundet och en annan organisation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen annan som är aktiv? 😀


   
SvaraCitera

Jag va vänsterextrem förut, men ha gått över till center/halvt-vänster. Jag tappa intresset i politik å nu vill jag bara lira pappjuck


   
SvaraCitera

Hells angels


   
SvaraCitera

Eftersom jag bor på landet så har vi en vägsamfällighet som sköter vägunderhåll mm där jag har suttit i styrelsen flera år och även är delaktig i vägunderhåll. Plogning vintertid är en tuff syssla.  Cool

Hoppas växthuseffekten slår till rejält till nästa vinter så slipper jag ploga klockan 6 på morgonen.  Tumme ned


   
SvaraCitera

stoner:
Eftersom jag bor på landet så har vi en vägsamfällighet som sköter vägunderhåll mm där jag har suttit i styrelsen flera år och även är delaktig i vägunderhåll. Plogning vintertid är en tuff syssla.  Cool

Hoppas växthuseffekten slår till rejält till nästa vinter så slipper jag ploga klockan 6 på morgonen.  Tumme ned

Jojusté, det hoppas inte jag iaf, vinter är ju bäst, om det inte är kallare än -30 bli jag sur.


   
SvaraCitera