Aviseringar
Rensa alla

Vilka risker tar man?


Ämnesstartare

Jag dejtade en kille för ungefär ett år sen, men han ville inte lika mycket allvar som jag så det blev inte så mycket av det, mer än att jag fick känna mig lite sårad och lite utnyttjad.
Nu vill han att jag ska komma och hälsa på honom över en helg (han bor en bit från mig). Jag vill gärna träffa honom för han är skitskön att vara med, men jag vet inte vad han har för avsikt och om han bara vill ha mig för stunden och sen inte mer.
Men jag gillar honom, både som kompis och kanske mer, men vet inte om det är värt att chansa. Jag vet inte om jag kommer fixa att bara vara hans onenightstand typ, men eftersom vi bor så långt ifrån varann så skulle jag heller inte vilja ha ett riktigt förhållande. Mest vill jag bara träffa honom och inte tänka på konsekvenserna men frågan är om konsekvenserna måste tänkas på?
Det bästa skulle väl vara att låta bli, men ska man inte ibland göra som hjärtat känner?


   
Citera
Ämnesstartare

besviken häst:

men jag vet inte vad han har för avsikt och om han bara vill ha mig för stunden och sen inte mer.

fråga

besviken häst:

Det bästa skulle väl vara att låta bli, men ska man inte ibland göra som hjärtat känner?

jodå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

jag fick känna mig lite sårad och lite utnyttjad.

Men sånt där hör ju till livet lixom [crazy]

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

Mest vill jag bara träffa honom och inte tänka på konsekvenserna men frågan är om konsekvenserna måste tänkas på?

Ni kan ju bara träffas och ha det mysigt ihop? problem blir det när någon av er vill ha det på ett sätt som inte den andra vill, typ ett seriöst förhållande. det är där problemen kommer in


   
SvaraCitera

besviken häst:

Jag vill gärna träffa honom för han är skitskön att vara med, men jag vet inte vad han har för avsikt och om han bara vill ha mig för stunden och sen inte mer.
Men jag gillar honom, både som kompis och kanske mer, men vet inte om det är värt att chansa.

Mjo, har känns samma som dig..jätte svårt att veta hur man ska göra..det måste du bestämma själv

besviken häst:

Mest vill jag bara träffa honom och inte tänka på konsekvenserna men frågan är om konsekvenserna måste tänkas på?
Det bästa skulle väl vara att låta bli, men ska man inte ibland göra som hjärtat känner?

Gör det som du känner att du kan leva med...gör absolut inte sånt som du inte vill bara för att han vill göra det


   
SvaraCitera

Bara va med han, ni har nog trevligt.


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska fråga honom. Inte kul om det händer som förra gången att du blir sårad/känner dig utnyttjad igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fråga

"Jo förstår du, vill helst ha dej för stunden och sen inte mer" [cute]
Det var så du hade tänkt dej att han skulle svara? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

"Jo förstår du, vill helst ha dej för stunden och sen inte mer" [cute]
Det var så du hade tänkt dej att han skulle svara? [blush]

nä men det var det hon kunde fråga om[cute]


   
SvaraCitera

Om han är skön att umgås med så har du väl endå en rolig helg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nä men det var det hon kunde fråga om[cute]

Dumma Squirtle [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Dumma Squirtle [blush]

förlåt [sad]*blomma*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

förlåt [sad]*blomma*

nej sluta känner mej elak [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

nej sluta känner mej elak [cry]

*blommor* [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Why don't you two get a room! [mad]

enhimmelskdrog:

*blommor* [blush]

Yes why don't we [blush]


   
SvaraCitera