Aviseringar
Rensa alla

Vilka sexleksaker har du/har du testat?


Ämnesstartare

Testat allt upphöjt till 7 [confused]


   
SvaraCitera

pandan:

Haha, ser rätt avancerad ut!

Haha tydligen svindyr också, därför har jag ingen själv[sad] Men det är inte så avancerat, som en vanlig dildo som roterar och vibrerar fast den sitter fast på en svart gummilåda. Otroligt skön, dock [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smile234:

Haha tydligen svindyr också, därför har jag ingen själv Men det är inte så avancerat, som en vanlig dildo som roterar och vibrerar fast den sitter fast på en svart gummilåda. Otroligt skön, dock

Du har testat alltså..? Men vem har en sån egentligen..? [cute]


   
SvaraCitera

pandan:

Du har testat alltså..? Men vem har en sån egentligen..?

Yes det har jag [smile] Haha jadu det var faktiskt en kompis kompis som hade den som jag testade, har aldrig stött på en sen dess (var nästan två år sen) tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smile234:

Yes det har jag Haha jadu det var faktiskt en kompis kompis som hade den som jag testade, har aldrig stött på en sen dess (var nästan två år sen) tyvärr.

Hehe, ok! Men var det ok för henne/honom att du testade den? Eller kanske inte visste om det..? [cute]


   
SvaraCitera

Dildo
[x] Har | [x] Har testat

Massagestav
[x] Har | [x] Har testat

Handbojor
[x] Har | [x] Har testat


   
SvaraCitera

pandan:

Hehe, ok! Men var det ok för henne/honom att du testade den? Eller kanske inte visste om det..?

Tror inte hon som ägde den fick reda på det xD Min kompis som lånade den vidare till mig vet såklart om det, hon tipsade mig om att jag skulle testa. Hon fick inte låna vidare den egentligen, har jag för mig, den är trots allt värd en del och så.

Det var värt det iaf [smile] [wink]


   
SvaraCitera

smile234:

Sybian
[ ] Har | [x] Har testat

Vafan såna finns inte runt hörnet direkt, skulle så gärna vilja testa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pandan:

Dildo
[ ] Har | [X] Har testat

Har testat att leka med den på min flickvän [blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smile234:

Det var värt det iaf

Hehe, ok!
Inte så vanligt att folk lånar ut sexleksaker direkt...vet inte om jag skulle vilja låna nån annans.. [crazy]


   
SvaraCitera

pandan:

Hehe, ok!
Inte så vanligt att folk lånar ut sexleksaker direkt...vet inte om jag skulle vilja låna nån annans..

Nähä [cute]
Alltså det är ju en separat gummidel ovanpå som man sitter på, och jag hade min "egna" så jag hade ju inget på/i mig som någon annan använt iaf. Men annars är det väl bara att tvätta rent så är det ju lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smile234:

jag hade min "egna"

Aha, ok! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testat att sätta en strap-on på en panda och jucka mot den.

Jag kom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Testat att sätta en strap-on på en panda och jucka mot den.

ska sätta en strap-on på mig sj & rövknulla dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

ska sätta en strap-on på mig sj & rövknulla dig

[love]


   
SvaraCitera