Aviseringar
Rensa alla

Vilka skulle ni rösta på om det vore omval idag?


uhuhuuh.jpg


   
SvaraCitera

S3ON:
uhuhuuh.jpg

vad är det där för tramsparti. förespråkar de medborgarlön, avskaffad moms och legalisera allting? jag kan inte föreställa mig en renodlad socialliberal politik på annat sätt. 

försöker se vad de tycker men de har ju typ inga konkreta förslag vad jag kan hitta. står ingenting förutom något diffust "det ska vara bra" på hemsidan. det är inte ett parti, inte ens en intressant publicitetskupp eller nånting. det är bara supermjäkigt. varför har du valt detta???


   
SvaraCitera

Piratpartiet


   
SvaraCitera

feministfittan: Sverigedemokraterna

sverigedemokraterna.png


   
SvaraCitera

Vänsterpartiet, igen. Inga av mina politiska ståndpunkter har förändrats på en månad.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

S3ON:

Deras pods inspirerade mig:

https://soundcloud.com/socialliberalerna/avsnitt-1

https://soundcloud.com/socialliberalerna/avsnitt-2-basinkomst

jag tänker inte lyssna på dom. vad har de att komma med utöver tydligen basinkomst/medborgarlön som titeln antyder?


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:

jag tänker inte lyssna på dom. vad har de att komma med utöver tydligen basinkomst/medborgarlön som titeln antyder?

Jag har varken tid för eller intresse i att försöka värva nya medlemmar. Är ej politiker.

Kan hänvisa dig till podsen tho, det är enkelt. 


   
SvaraCitera

feministfittan: Moderaterna

Eller något i alliansen överhuvudtaget. S har ju inte lyckats så mycket än så länge


   
SvaraCitera

feministfittan: Moderaterna

Precis som förut.


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag har varken tid för eller intresse i att försöka värva nya medlemmar. Är ej politiker.

Kan hänvisa dig till podsen tho, det är enkelt. 

kommer aldrig rösta på dem ändå. jag vill bara veta varför du gillar ett så konstigt och dumt parti, som varken är radikalt eller mäktigt utan bara helt ovidkommande


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:

kommer aldrig rösta på dem ändå. jag vill bara veta varför du gillar ett så konstigt och dumt parti, som varken är radikalt eller mäktigt utan bara helt ovidkommande

jag gillar ideologin helt enkelt. har ej tid att diskutera den. 


   
SvaraCitera

haha intressant riksdag om bara m sd fi och v kom in...


   
SvaraCitera

feministfittan: Feministiskt initiativ

För jag tror att de skulle komma in i riksdagen om det blev omval. Tycker ju rent politiskt att Vänsterpartiet är bättre men det blir fler vänstermandat totalt ifall F! också kommer in än om V får nån enstaka procent högre.


   
SvaraCitera

Det saknas ett starkt muslimskt parti i Sverige, men det får väl bli vänsterpartiet igen då


   
SvaraCitera