Aviseringar
Rensa alla

vilka spelar call of duty black ops 3 till ps3/4?


Ämnesstartare

jag och subhuman girl gör det. så om det är fler här som gör det borde ni meddela det i tråden så kan vi styra upp något. vet inte riktigt hur jag ska avrunda tråden, så bifogar relaterad kattvideo.


   
Citera
Ämnesetiketter

spelar av princip inte skjutspel på playstation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
spelar av princip inte skjutspel på playstation

new_luddite11.jpg


   
SvaraCitera

har hört att man kan spela som kvinnlig karaktär och att det uppmuntrar kvinnor till våld.


   
SvaraCitera

Ajsan, jag minns den videon. Förskräckligt :/
På topic så svarar jag nej, jag spelar inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
har hört att man kan spela som kvinnlig karaktär och att det uppmuntrar kvinnor till våld.

det kan man, men det är inget nytt, det kunde man i advanced warfare också. innan dess vet jag inte.


   
SvaraCitera

Tickstart:
har hört att man kan spela som kvinnlig karaktär och att det uppmuntrar kvinnor till våld.

:)))


   
SvaraCitera

player one:

det kan man, men det är inget nytt, det kunde man i advanced warfare också. innan dess vet jag inte.

jo. det är nytt. Och det är en skandal


   
SvaraCitera

KOMMER ALDRIG KÖPA COD IGEN FÖRST NÄR DET BLIR SOM MW3, HUR FAN TÄNKER DOM NÄR DOM GÖR MASSA FRAMTIDS SKIT I SPELET? SPRINGA PÅ VÄGGAR? wtf Arg 


   
SvaraCitera

Gråter det kmr aldrig hända, dom kommer förstöra Modern Warfare serien också 


   
SvaraCitera

Getrekt: dom kommer förstöra Modern Warfare serien också

Den är väl slut? 


   
SvaraCitera

Spela av princip inte spel på konsol. Undantaget är Nintendo 64.


   
SvaraCitera

S3ON:

Den är väl slut? 

Nä? Det tror jag inte


   
SvaraCitera

Getrekt:

Nä? Det tror jag inte

De bra dog ju i 3an :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
KOMMER ALDRIG KÖPA COD IGEN FÖRST NÄR DET BLIR SOM MW3, HUR FAN TÄNKER DOM NÄR DOM GÖR MASSA FRAMTIDS SKIT I SPELET? SPRINGA PÅ VÄGGAR? wtf Arg 

tycker att förflyttningssystemet i bo3 är najs. det är en intressant mekanik som leder till mer varierade banor och fler taktiska val. gillar du platta banor kan du väl spela wolfenstein, tänker jag.


   
SvaraCitera