Aviseringar
Rensa alla

Vilka språk talar du?


Cobrak:

Vilken annan synvinkel skulle jag ge? Jag bjuder på mina uppfattningar och synvinklar, sedan är jag noga med att poängtera ut att det fortfarande är hans prioriteringar och inte mina.

Ok se bara till att ta med logik i ekvationen nästa gång.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Jag har inte förstått varför någon frisk människa skulle bo där av fri vilja, men men

Vill testa nått nytt. Kanske inte just I stockholm då, i nån förort. Läste du inte min tråd?


   
SvaraCitera
Cobrak

skonaste:

Använd kroppspråk, i.e använd nävarnaTumme upp

Våld är bajs.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Vill testa nått nytt. Kanske inte just I stockholm då, i nån förort. Läste du inte min tråd?

Det är skit bra i förorten, bara du håller dig borta från Tensta och Rinkeby! Nära till stan men ändå inte hetsigt eller vad man ska säga.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Vill testa nått nytt. Kanske inte just I stockholm då, i nån förort. Läste du inte min tråd?

Jo, jag svarade ju till och med. Kanske bara jag som inte förstår poängen med Stockholm, tydligen klarar ju över två miljoner människor av att bo där på något sätt ...


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Jo, jag svarade ju till och med. Kanske bara jag som inte förstår poängen med Stockholm, tydligen klarar ju över två miljoner människor av att bo där på något sätt ...

Du låter som min farfar haha. 


   
SvaraCitera

skonaste:

Det är skit bra i förorten, bara du håller dig borta från Tensta och Rinkeby! Nära till stan men ändå inte hetsigt eller vad man ska säga.

Okej:) Huddinge kanske.


   
SvaraCitera

skonaste:

Du låter som min farfar haha. 

Vem vet, jag kanske är din farfar


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Vem vet, jag kanske är din farfar

Har du explosiv diarré? Klagar du att det finns ont om toaletter i stan? Är du riktigt jövla gubbig? Tre ja:n och du är ol' gramps.


   
SvaraCitera

skonaste:

Har du explosiv diarré? Klagar du att det finns ont om toaletter i stan? Är du riktigt jövla gubbig? Tre ja:n och du är ol' gramps.

Då är jag antagligen inte din farfar :/


   
SvaraCitera

svenska, svengelska


   
SvaraCitera
Bobanz

Flytande Engelska och Italienska. Kan lite spanska oxå..Jag brukar använda CallThere för att hålla språkkunskaperna vid liv. 


   
SvaraCitera

Svenska och engelska flytande, lite tyska och lite mandarin.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Svenska, Engelska, Spanska, Polska, Tyska och liiiiiiiite Franska. Inga intressanta och häftiga språk dock. 


   
SvaraCitera

Svenska flytande, engelska nästan flytande, franska helt okej. Sen förstår jag norska och danska bra också om det räknas. Mycket glad


   
SvaraCitera