Aviseringar
Rensa alla

Vilka tävlande är era favoriter?


Ämnesstartare

Spotta på mig som skapar denna tråden, gör det bara! [crazy] Såg på Idol för första gången i går, och nödgade en tråd.

Gillar denna tösen, trots att hennes röstkrystande ibland känns litet överdrivet. Utöver de uppenbara anledningarna gillar jag att hon som hona riktar merparten av (vad jag noterat) sina kärlekslåtar till honor. Känns uppfriskande att få ett avbrott bland alla heterodängor.

Tilltalas även mycket av Moa, finner henne utstråla sådan uppriktighet och genuinitet och öppenhet i sina framträdanden, i varje fall i det fåtalet jag sett. [crazy]

Gillar även denna gossen, främst för hans överdrivna gullighet. Han är dessutom hemskt lik min primitivistvän som ej längre är primitivist.


   
Citera

vilka namn de har :s


   
SvaraCitera

Mina favoriter är Amanda P, Amanda F och Linni.
Hejar nog allra mest på Amanda P. Vill ligga med henne när hon blivit lite äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Amanda P.

Tycker att hon slaktade "Utan dina andetag" i går, jag känner mig ovillig att sätta mig in i henne mer p.g.a. det.


   
SvaraCitera

Hon där Moa är ju faktiskt inte bra på att sjunga, ett sådant hemskt uttal hon har. [censur]
Hon är ju bara med för att hon, enligt TV4, ser annorlunda ut.
Jag lägger min röst på Emil Elton, haha han har ett för skönt namn va.


   
SvaraCitera

Har knappt sett men:
Amanda F, Moa och hon som har så bra sångröst.


   
SvaraCitera

gillar amanda f och molly.


   
SvaraCitera
Åtta

Kommer aldrig ihåg vad de heter, men jag gillar att Amanda F oftast tycks göra väldigt egna tolkningar av låtar. En annan favorit är Molly, som utan tvekan är den bästa sångerskan i år. I övrigt är jag rätt "meh" till de flesta.

Direktör Bajskorv:

Hon där Moa är ju faktiskt inte bra på att sjunga, ett sådant hemskt uttal hon har.
Hon är ju bara med för att hon, enligt TV4, ser annorlunda ut.

Detta. Förstår inte varför hon fortfarande får god kritik. Har dock inte sett senaste avsnittet, så jag vet inte om hon var bra eller ej där. Men gud, hennes uttal får mig att vilja knäa småbarn.


   
SvaraCitera

Amanda F är min favorit. gillade bögisen också men han åkte ju ut, men han nervösa norrlänningen var bäst men han gick ju inte heller någonstans pga nervös norrlänning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Direktör Bajskorv:

Hon där Moa är ju faktiskt inte bra på att sjunga, ett sådant hemskt uttal hon har.

Åtta:

Förstår inte varför hon fortfarande får god kritik. Har dock inte sett senaste avsnittet, så jag vet inte om hon var bra eller ej där. Men gud, hennes uttal får mig att vilja knäa småbarn.

Skojar ni? Sjunga kan hon absolut, men att hennes engelska är under all kritik kan jag hålla med om. [crazy] Snackar vi innerlighet och att övertyga vinner hon dock en jordskredsseger. I går gjorde hon visserligen inte sitt bästa framträdande, men bra var hon ändock.

Myksa:

hon som har så bra sångröst.

Molly? Ja, sjunga kan hon absolut, men i övrigt tycker jag inte att hon uttrycker så hemskt mycket. Dock har jag sett väldigt lite av henne, men, mja.


   
SvaraCitera

Åtta:

hennes uttal får mig att vilja knäa småbarn.

+1000000
Det är synd att Bard inte är så ärlig som han utger sig för att vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

han nervösa norrlänningen var bäst men han gick ju inte heller någonstans pga nervös norrlänning.

+1! Fy, så han skulle köttat sönder allt motstånd om han inte hade den där dödennervositeten.


   
SvaraCitera

killen längst ner ser söt ut


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Sjunga kan hon absolut

Sjunga kan alla, sjunga bra däremot...


   
SvaraCitera

Dräparen:

han nervösa norrlänningen var bäst men han gick ju inte heller någonstans pga nervös norrlänning.


   
SvaraCitera